četrtek, 25. april 2024

Na polemičen razhod se je zdaj preko posrednikov odzval tudi William Levy

Foto: Instagram William Levy

Po nekaj dneh polemik glede njegovega odnosa z Elizabeth Gutiérrez je zdaj spregovoril tudi William Levy. To je storil preko voditeljice Ane Maríe Alvarado v oddaji Sale el sol. V približno uro trajajočem pogovoru v zakulisju je igralec zagotovil, da vso zadevo raje hrani v najstrožji zasebnosti, iz spoštovanja do matere svojih otrok in zaradi svojih otrok, ki sta njegovi veliki ljubezni in se čuti dolžnega, da ju zaščiti.

William, ki je ekskluzivno za People en Español pripovedoval o težki epizodi, ki jo je doživel na svojem domu, v katero je bila neposredno vpletena njegova hči Kailey, je v telefonskem pogovoru podal še nekaj izjav. "Z njim sem govorila skoraj eno uro, bil je zelo prijazen. Rekel mi je: 'Lahko razkriješ, o čem sva govorila, vendar ne bom dajal intervjujev tebi ali komurkoli drugemu, ker ne želim slabo govoriti materi mojih otrok, ker sem jezen'," je razkrila Ana María.


V tem pogovoru je 43-letni igralec priznal, da je delal napake, hkrati pa je poudaril da ni bil edini z napakami. "Priznam, da sem v 20. letih naredil veliko napak, ampak to je odnos dveh oseb, tudi ona je delala svoje napake. Veliko stvari ni bilo javno povedanih. Javnost ve le delček vsega. Zdaj veste le njeno plat zgodbe," je izrazil.

Williamov namen je ohraniti svojo zasebnost nedotaknjeno, njegovi otroci so njegova prioriteta, zaradi njiju pa raje molči in ne povzroča več trpljenja. "Za svoje otroke, ker je mati mojih otrok, ne bom rekel ničesar in bom mirno še naprej prenašal napade javnosti," je priznal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar