petek, 12. april 2024

Po kozmetičnem posegu je utrpela možganski mikroinfarkt

Foto: TelevisaUnivision

Laura Flores je živa po čudežu. Mehiška igralka, ki nastopa v vlogi Gracie v telenoveli Tu vida es mi vida, je pred nekaj tedni doživela možganski mikroinfarkt zaradi zdravljenja krčnih žil.

"Teden pred veliko nočjo, v torek, potem ko sem šla zjutraj na skleroterapijo. To je postopek injiciranja sklerozirajočih raztopin v poškodovano žilo, ki izprazni kri iz vene in povzroči vnetje stene krvne žile. Kot posledica se stene vene zabrazgotinijo, vena se zapre in naš organizem jo postopoma razgradi. To je postopek, ki sem ga opravljala vsakih šest mesecev zadnjih dvajset let. Zvečer pa sem doživela mikro možganski infarkt," je razkrila 60-letna igralka v videu, ki ga je delila na svojem Instagramu.


Laura je pojasnila, da je s sestro doma gledala televizijo, ko ji je ohromela desna roka. "Nisem je mogla premakniti. Tudi polovica mojega obraza je bila paralizirana in nisem mogla spregovoriti besede. Takrat sem želela govoriti in nisem mogla, bil je grozen občutek, ki ga sploh ne znam opisati, saj takoj dobim željo po tem, da bi jokala. Ko sem po dobrih 40 sekundah lahko govorila, sem zakričala 'zdravnik'. To sem zakričala. Odpeljali so me k zdravniku in kardiolog me je stabiliziral. Potem sem šla v ZDA, ker imam tam sklenjeno zdravstveno zavarovanje. Dva dneva sem preživela v bolnišnici, kjer so mi naredili vse vrste preiskav, na srce so mi dali monitor, da bi spremljali srčni utrip, vse so analizirali in našli majhno brazgotino. Pojavi se kot majhna bela pikica na mojih možganih, kjer je strdek pusti brazgotino. Po čudežu sem še vedno živa," je razkrila.

Čeprav je o tem veliko razmišljala, preden je naredila korak naprej, se je igralka končno odločila deliti svojo izkušnjo, da bi ozavestila ljudi in morda preprečila, da bi se enako zgodilo tudi drugim. "Če razmišljate o tovrstnem zdravljenju, na podlagi mojih izkušenj in spoznanj, ki sem jih izvedela po analizi nevrologov in kardiologov, predlagam, da greste k najprej k angiologu. Ne obiščite čudežnega zdravnika ali dermatologa, pojdite k angiologu, da opravi poglobljeno študijo vašega zdravja in vaše nagnjenosti k nastanku strdkov. Kajti ni pomembno, da so vbrizgi zelo površni. Kar se je zgodilo meni, se lahko zgodi tudi vam in meni je to naredil pooblaščeni bolnišnični dermatolog. Nočem, da bi kdo šel skozi to, kar sem doživela jaz, nekaj neumnega, kot je skleroterapija, ki jo izvaja nekdo, ki ni angiolog," je dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar