torek, 9. april 2024

Po ločitvi od Matíasa Novoe je Isabella Castillo spregovorila o svoji ljubezenski zgodbi s soigralcem iz serije El señor de los cielos

Foto: People en Español

Ko sta se Isabella Castillo in Cristian Gamero lani prvič srečala na branju scenarija za deveto sezono serije El señor de los cielos, drug drugega nista niti pozdravila. "Ni bilo nobenega osvajanja, on meni ni bil všeč, jaz pa ne njemu," je v pogovoru z mehiškimi mediji nasmejana razkrila igralka kubanskih korenin, ki v zgodbi nastopa v vlogi Diane Ahumada.

Nič takrat ni kazalo na to, da se bodo stvari spremenile in bosta na koncu celo postala par. Toda meseci so minevali, oba pa sta imela z vsakim dnem več skupnih prizorov. "Več sem se pogovarjala z njim in na koncu sem pričela ugotavljati, da ni tako slaba oseba, kot se mi je sprva zdelo. Tudi on je spremenil mnenje o meni. Počasi sva skozi pogovor spoznavala drug drugega," je priznala 29-letna igralka.

Takrat je igralec španskega rodu, ki v zgodbi nastopa v vlogi Lencha, naredil prvi korak. "Povabil sem jo na večerjo in to je bil začetek vsega," se spominja.

Foto: People en Español

Čeprav jeigralka v skoraj vseh intervjujih zagotovila, da se nikoli več ne bo podala v razmerje z igralcem, zatem ko je propadel njen zakon z Matíasom Novoo, na koncu ni mogla zavrniti nove priložnosti v ljubezni z igralcem. "Je zelo prijeten fant. Poleg dejstva, da je zelo čeden in nadarjen, je Cristian zelo dobra oseba in ima zelo lepo srce," je priznala.

"V Iso sem se zaljubil zaradi njene osebnosti. Ko sem jo videl, se mi je zdela zelo lepa in privlačna, toda osvojil me je njen šarm. Res ima neverjetno osebnost," je razkril Cristian.

Njuno razmerje traja že nekaj mesecev in igralca ne bi mogla biti bolj zadovoljna s čudovito ljubezensko zgodbo, ki jo gradita. "Zelo sem srečna," pravi Isabella s širokim nasmehom na obrazu.

"Isa ima vizijo življenja, ki je zelo podobna moji. Oba hodiva v isti smeri," je dodal igralec.

Ni komentarjev:

Objavite komentar