četrtek, 18. april 2024

Od priznanega igralca telenovel do barmana

Foto: Instagram Gabriel Porras

Itatí Cantoral se je v zaključni fazi svojega zakona z Eduardom Santamarino zapletla v kratko ljubezensko razmerje z igralcem Gabrielom Porrasom, o čemer je leta 2021 javno spregovorila v intervjuju z Yordijem Rosadom. "Z Eduardom se takrat nisva več razumela ... Jaz sem še nekoliko pospešila stvari, saj sem se pričela dobivati z igralcem Gabrielom Porrasom, ko še nisem bila ločena. Ne vem, najin zakon je takrat sicer že bil skoraj končan," je dejala.

Kratko razmerje med Itatí in igralcem Telemundovih telenovel in serij, kot sta Kraljica juga (La reina del sur) in El señor de los cielos se je hitro zaključilo in oba sta nadaljevala s svojimi življenji. Medtem, ko je Itatí v svetu telenovel nizala uspeh za uspehom, je Gabriel trpel zaradi pomanjkanja ponudb za delo, zaradi česar se je umaknil iz sveta telenovel in je pričel delati v baru. Igralec je 11. marca v oddaji Desiguales spregovoril o težki situaciji, v kateri se je znašel zaradi pomanjkanja dela. "Najtežji del je, ko čakaš na tisti pomemben klic, ki ga igralci čakamo za naslednjo vlogo ali naslednjo stvar, ki se nam bo zgodila. Potem pa se izkaže, da tega klica ni in ni. Mine eno leto, pa klica še vedno ni. Mineta dve leti, a klica še vedno ni. Obiskuješ avdicije, a se ne zgodi nič," je priznal.


56-letni igralec je pojasnil, da mu okoliščine niso bile naklonjene in kaj hitro se je pričel zavedati, da ima dve možnosti: ali zaradi pomanjkanja dela zapade v depresijo ali pa poišče način, kako nadaljevati svoje življenje in poiskati nov vir za preživetje. Gabriel se ni vdal v usodo, saj ga je potreba po tem, da plača mesečne stroške pripeljala do tega, da si je priložnost poiskal na drugih področjih. "Moje telo in moj um sta še živa in moram plačati račune, davke, vse, kar je treba plačati, zato sem  bil prisiljen sprejeti odločitev. Spraševal sem se, kaj bi lahko počel, v čem sem dober in spomnil sem se, da so številni igralci postali natakarji, zato sem se odločil obiskati tečaj za barmana," je priznal.

Gabriel je brez dlake na jeziku razkril, da je največji šok doživel šele, ko je pričel z delom v lokalu. Šele takrat je uvidel, kako težko delo opravljajo natakarji in barmani. "Ko sem pričel z delom, sem bil šokiran. Moje spoštovanje do natakarjev in barmanov je zraslo, saj se številnim niti sanja ne, kako težko je v resnici njihovo delo. Najmanj pomembno je mešanje pijač, nositi moraš na tone ledu, da lahko postrežeš pijačo, vse, kar vidiš v restavracijah, lepe steklenice urejene, vse te steklenice so vsak dan urejene in shranjene, vsak dan se vse očisti," je pojasnil.

Gabriel Porras je poudaril, da so ga med delom stranke velikokrat prepoznale, vendar se tega ne sramuje, saj opravlja pošteno in težko delo. "Ves čas me prepoznavajo. Zahvaliti se moram kubanski vasi, kjer so bili zelo velikodušni do mene. Dobivam lepe napitnine. Velikokrat domov odidem z 200 ali 300 dolarji napitnin," je zaključil.

Kot kaže pa so se stvari pričele vračati njemu v prid, saj je v lanskem letu sodeloval v dveh projektih Esta historia me suena in El doctor del pueblo. Pri nas smo igralca lahko spremljali v telenovelah Kraljica juga (La reina del sur) in Oboževalka (La fan).

Ni komentarjev:

Objavite komentar