nedelja, 14. april 2024

Elizabeth Gutiérrez iskreno: "Bilo je veliko ran, ki se niso zacelile"

Foto: Instagram Elizabeth Gutiérrez

Elizabeth Gutiérrez je ob vrnitvi v samsko življenje ranljiva, v nedavnem intervjuju pa je skozi solze spregovorila o svojem razhodu z Williamom Levyjem, do katerega je prišlo pred dvema mesecema po skoraj dveh desetletjih skupnega življenja. "Počutim se, kot da sem se v tem trenutku znašla sredi oceana, kjer se trudim preživeti. Našla sem žensko, kakršna sem vedno bila, dekle s sanjami, dekle, ki je bilo izgubljeno. In to ni slabo, ker je bil moj razlog za spremembo ljubezen," je razkrila v intervjuju za revijo Hola!.

45-letna igralka in televizijska voditeljica se je v intervjuju dotaknila tudi teme, kaj je šlo narobe. "Ni bilo krivo nekaj, česar ne bi naredila, saj sem naredila čisto vse. Kar se mene tiče, nikoli ni šlo za pomanjkanje ljubezni, preprosto mislim, da nisem več isto dekle, kakršnega je on spoznal pred dvajsetimi leti. V tem trenutku si oba želiva različne stvari," je priznala.

Njuna ljubezen je kljub razhodu še vedno prisotna. "Vedno ga bom imela rada, vedno mu bom želela najboljše in kot sem vedno govorila, ne glede na to, ali je z menoj ali ne, ga želim videti srečnega. V to sem se zaljubila, v njegov nasmeh, vedno ga želim videti nasmejanega. Toda obstajajo stvari, ki jih je nemogoče spremeniti, če se ne spremenimo mi. In to je bila možnost, ki sem jo sama morala izbrati," je povedala.


Njen namen pri razkrivanju svoje plati zgodbe ni kazati s prstom na krivca. "V razmerju sta vedno dve osebi. Prepričana sem, da ima tudi on svojo zgodbo, kar bom seveda spoštovala. Morda bo stopil pred novinarje in bo rekel, da bi jaz lahko dala več, da bi lahko bila bolj ljubeča, da bi mu lahko namenila več pozornosti, a iskreno povedano sem od sebe dala vse, kar sem lahko," priznava.

Kaj je manjkalo v njunem razmerju? "Verjamem, da razmerje temelji na ljubezni in spoštovanju. In ko ene izmed teh dveh lastnosti ni, potem je razmerje obsojeno na propad," je dodala.

Njuni oboževalci so bili navdušeni, ko so ju novembra lani videli skupaj na počitnicah v Španiji, skupaj sta potem preživela tudi božične praznike in vstop v leto 2024. "Ja, bilo je zelo lepo. In mislim, da sva se oba trudila, oba sva se borila za najino družino in za najin odnos. Oba sva dala vse od sebe v najinem odnosu. Prepričan sem, da je tudi on dal vse od sebe. William je čudovita oseba, moški z ogromnim srcem, ki je svoji družini vedno dal najboljše, kljub temu pa sem mnenja, da je bilo med nama veliko rani, ki se niso nikoli zacelile. Prepričana sem, da sem v določenem trenutku tudi jaz prizadela njega. Prepričana sem, da sem ga na nek način prizadela. V sebi bom za vedno ohranjala spomin na Williama, katerega ljubim in spoštujem, on je oče mojih otrok in vedno mu bom želela le najboljše," je spregovorila o tej fazi, ki je več kot očitno bila zatišje pred nevihto.

Na vprašanje o morebitni spravi, da si morda naklonita še eno priložnost, je Elizabeth odgovorila: "Nisem jaz tista, ki odloča. Bogu prepuščam vajeti, da piše mojo zgodbo, kot sem to počela doslej."

Ni komentarjev:

Objavite komentar