sreda, 17. april 2024

Televisina igralka je presenetila z izjavo da je bila žrtev nasilja

Foto: Instagram Yael Duval

Zatem, ko je bila s strani moža Anuarja Narchija deležna fizičnega nasilja, se je Yael Duval leta 2019 odločila za ločitev. Takrat je igralka, ki je v tistem trenutku nastopala v seriji Vecinos, razkrila, kaj je botrovalo njeni odločitvi.

"Udaril me je, ko sem bila v osmem mesecu nosečnosti. Kasneje je napadel mene in mojo mamo. Takrat sem spoznala, da on ni oseba, s kakršno bi si želela biti v partnerskem odnosu. Skupaj imava dva otroka in njegov odnos z njima ni povezan z mano, zato sem mu tudi dovolila, da še naprej preživlja čas z njima. Toda hčer mi je nekega dne vrnil z opeklinami druge stopnje," je dejala.

Ta tema se je zdaj znova znašla v središču pozornosti, saj je igralko omenjeni nekdanji mož brutalno pretepel, a ga oblasti še vedno niso aretirale. "Še vedno je svoboden, na prostosti ... in ji grozi," je razkril novinar Carlos Jiménez.

Tudi igralka sama, ki je zoper njega vložila prijavo, ne razume, kako je lahko še vedno na prostosti. "Ne razumem, kako je lahko še vedno svoboden, ko pa imam 14 map dokazov, zbranih proti njemu. On je oseba z dobrimi financami, žal pa je prisotne veliko korupcije. Ena mapa, ki je priložena prijavi, je polna dokazov o nasilju, dodali smo tudi prijavo za nasilje nad najino hčerko," je dejala v pogovoru z mehiškimi mediji.

"Imamo 14 map dokazov o njegovi nasilni naravi, katero je usmeril Prodi drugim ljudem, ne le proti meni. Večkrat se je že pojavil pred vrati mojega doma, katera je opraskal in mi grozil s smrtjo. Grozil mi je že tudi po telefonu, preko sporočil in celo s pomočjo tretjih oseb. Prisega, da me bo ubil. Grozi mi, naj pazim na svoje otroke in starše. Če želim preživeti, moram umakniti prijave proti njemu," je dodala.

Yael upa, da bo zadoščeno pravici, ji je pa oporo izrazilo ogromno število ljudi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar