torek, 30. april 2024

Žaluje za oboževalko, ki je postala njena prijateljica

Foto: Instagram Dulce María

Pred nekaj dnevi je v javnost prišla novica o smrti Adriane del Real, katero je ljubkovalno klicala 'veter', oboževalke, ki je skozi leta postala dobra prijateljica mehiške igralke in pevke Dulce Maríe. Ob tej priložnosti je članica skupine RBD brez oklevanja izrazila svojo bolečino ob izgubi.

"Bilo je šokantno, saj sem novico izvedela, ko sem bila na počitnicah s svojo družino. Adriana je bila sprva moja oboževalka, ki je kaj hitro postala dobra prijateljica. Zame je bila zelo posebna oseba, ker je ljubezen oboževalca brezpogojna in zaščitniška, Adriana je na vseh koncih podpirala mojo poklicno pot," je v pogovoru z mehiškimi mediji dejala Dulce María.


Mehiška zvezdnica ni oklevala razkriti svoje žalosti ob tej novici, saj sta si bili zelo blizu. Adriana del Real je v času turneje skupine RBD po ZDA celo uspela spoznati njeno hčer, Mario Paulo. "Novica me je zelo prizadela, saj sva se še pred kratkim videli. Videli sva se v času koncertov v Los Angelesu, kjer je spoznala mojo hčerko. Dala ji je darilo in objeli sva se. Umrla je naravne smrti," je povedala.

Dulce María, ki ne ve, ali se bodo koncerti skupine RBD nadaljevali, saj so šele sedaj začeli s podrobnim pregledom celotne turneje, ki je za njimi, se je ob tem močno zamislila in je prepričana, da je potrebno z našimi najdražjimi uživati vsako minuto. "Takšni trenutki bi nas morali opomniti, da je potrebno življenje ceniti. Nikoli ne vemo, kdaj koga zadnjič vidimo. Ceniti moramo življenje, biti s svojimi najdražjimi, biti hvaležni za to, kar imamo, in poskušati uživati," je zaključila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar