torek, 2. april 2024

Mehiški igralec si ne želi otrok, razkril je tudi zakaj

Foto: Instagram Lambda García

Mehiški igralec Lambda García je že več novinarjem, ki so mu zastavili vprašanje ali si želi postati oče, razkril, da očetovstvo ni del njegovih načrtov. Igralec zelo dobro ve, kaj želi v življenju doseči in očetovstvo ni del njegovih načrtov za prihodnost. Zmagovalec resničnostnega šova Top Chef VIP je poudaril, da ne moreš prevzeti odgovornosti za nekaj, česar si ne želiš in nimaš časa, da bi se temu posvetil.

Lambada je jasno poudaril, da si otrok ne želi, saj zanje zaradi obilice dela nima časa. "Nočem biti odgovoren za drugo osebo, ker živim zase. Prepričan sem, da veliko ljudi v mojih letih danes na to gleda isto, kot jaz. Številni ljudje ne želijo ali pa preprosto nočejo imeti otrok, ker imamo dandanes ljudje veliko več obveznosti in si želimo še naprej uresničevati svoje sanje," je pojasnil 37-letni igralec, katerega pri nas še nismo imeli priložnosti spremljati v nobenem izmed njegovih projektov.


Kljub temu spoštuje odločitev ljudi, ki se kljub službi, ki jim vzame skoraj ves čas, podajo v pustolovščino starševstva, saj ga ne moti, kako se ljudje okoli njega osrečujejo. "Nič nimam proti ljudem,, ki si želijo imeti otroke in je to njihov način iskanja sreče, vendar sem zelo zadovoljen s svojim življenjem, zelo sem zadovoljen z obveznostmi, ki jih imam. In ne, moji načrti za prihodnost ne vključujejo otrok," je ponovil.

Na koncu je prosil za spoštovanje odločitev drugih, saj je po njegovem pomembna sreča in mir vsakega človeka. "Najbolj pomembno je spoštovati ideologijo vseh ljudi. Če hočeš imeti otroka, če hočeš imeti deset otrok in jih lahko podpiraš, če jim želiš dati najboljše, ker ti to zmoreš, kako neverjetno, to je dejanje vesti in je tudi dejanje odgovornosti. Vendar slišim veliko komentarjev drugih žensk okoli mojih prijateljev, ki nočejo imeti otrok, in jim govorijo, kako je to mogoče, da kot ženske nočejo biti matere. Tukaj se moramo ustaviti in reči: 'Potrebno je spoštovati mnenja in prepričanja vseh ljudi, če veliko žensk ne želi imeti otrok, mora biti to z razlogom.' Vemo, da danes, v letu 2024, to, da imaš otroka, ženske ne naredi bolj ali manj ženske," je še dodal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar