sobota, 20. april 2024

Spregovoril je o visokih zneskih, ki jih je zaslužil z ekskluzivno pogodbo s Televiso

Foto: Instagram Alfredo Adame

Alfredo Adame je zelo poseba oseba iz sveta telenovel, ki je na eni strani izvrsten igralec, na drugi strani pa je znan po svoji hitri jezi, prepiranju in zapletanju v pretepe. V zadnjem času se zaradi svojih ostrih besed in pretepov nenehno pojavlja na naslovnicah medijev. Pred kratkim pa je spregovoril o času, ko je imel sklenjeno ekskluzivno pogodbo s Televiso.

Spomnimo, da si je Televisa v preteklosti, preden je zapadla v finančne težave, z ekskluzivnimi pogodbami zagotovila, da so njihovi najbolj priljubljeni igralci nastopali izključno v Televisinih projektih, le ti pa so v zameno prejemali visoke mesečne plače, kakršne so si izpogajali pred podpisom pogodbe. Sodeč po povedanem v enem izmed nedavnih intervjujev, je imel Alfredo Adame eno najboljših pogodb na Televisi, ki se je iz finančne plati skoraj lahko kosala s tisto od Verónice Castro. "Imel sem tretjo najvišjo ekskluzivno pogodbo. Na prvem in drugem mestu sta bili Verónica Castro in Lucía Méndez. Sledila sva Humberto Zurita in jaz. Mi smo bili najbolje plačani igralci z ekskluzivnimi pogodbami v tistem času," je dejal.


Priznal je, da je z ekskluzivno pogodbo vsak mesec zaslužil skoraj 40.000 evrov. "Zaslužil sem več kot 700.000 mehiških pesosov na mesec, hkrati pa sem za vsako posneto telenovelo zaslužil še dodatnih 300.000 ali 400.000 mehiških pesosov (okoli 16.000 - 22.000 evrov), odvisno kako sem se dogovoril s producentom telenovele. Imel sem ekskluzivno pogodbo, kar je zame pomenilo, da sem prejemal plačo, če sem nastopil v kakšnem projektu ali ne," je spregovoril o svojih zaslužkih iz leta 1994.

Spomnimo, da ima Alfredo za seboj obsežno kariero. Pri nas smo 65-letnega igralca imeli priložnost videti v številnih telenovelah, kot so Sestrska ljubezen (Las amazonas), Ostani z menoj (A que no me dejas), Grehi preteklosti (La sombra del pasado) in Vrtinec življenja (Lo que la vida me robó).

Ni komentarjev:

Objavite komentar