sobota, 20. april 2024

Andrés Parra je nastopil v glavni vlogi serije Nogometni predsednik - igra korupcije, ki govori o korupciji v FIFI

Foto: IMDb

V času začetka snemanj serije Nogometni predsednik - igra korupcije (El presidente), se je igralec Andrés Parra znašel v nezavidljivi situaciji, nemreč v rodni Kolumbiji je pustil ženo in dva meseca starega otroka. "Zelo me je bilo strah, bilo je veliko negotovosti. Rekel sem si: 'O bog, v kaj sem se zapletel?'" je kmalu po zaključku snemanj v enem izmed intervjujev razkril igralec.

Serija, ki se je pri nas pričela predvajati prejšnjo soboto, raziskuje korupcijski škandal, znan kot FIFA Gate, v katerem so bili vpleteni voditelji federacij in združenj različnih držav, ki so si med seboj razdelili več milijonov dolarjev. "Serija ogromno razkriva, zelo mi je všeč tvegana zgodba, ki smo jo povedali. V zgodbi vam podamo številke, realne številke in statistiko. Vsebuje like z resničnimi imeni in priimki zato, da vam prihrani težave pri ugibanju kdo je kdo. Ima vse sestavine serije, vredne ogleda," je dejal igralec, ki v projektu nastopa v vlogi Sergia Jadueja.


Serija, katero je napisal in režiral oskarjevec Armando Bo, vključuje tudi nastope Karle Sousa in Pauline Gaitán. "Nisem vedel, da bo Armando režiser te serije. Zame je bilo to presenečenje, še posebej, ker je najljubši film vseh časov El último Elvis, ki ga je režiral ravno Armando. S Karlo in Paulino smo bili res odlična ekipa. Med nami je potekal spoštljiv odnos, razvila so se tesna prijateljstva, na snemanjih sem se počutil zelo udobno," je priznal 46-letni igralec.

Čeprav v resničnem življenju ni ljubitelj nogometa, Andrés zagotavlja, da bodo ljubitelji tega športa uživali v seriji. "Ne le ljubitelji nogometa, tudi tisti, ki tega športa nimajo tako zelo radi, bodo navdušeni nad zgodbo. Prepričan sem, da se jim bo zdela zanimiva in zabavna," je še dodal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar