četrtek, 4. april 2024

Spregovorila je o svoji novi ljubezni po ločitvi od Andrésa Tovarja, moža Maite Perroni

Foto: Instagram Claudia Martín

Claudia Martín živi strastno ljubezensko zgodbo na televizijskih zaslonih in zunaj njih. Igralka nastopa v glavni vlogi telenovele El amor no tiene receta, zasebno pa je v razmerju z igralcem Hugom Catalannom, s katerim si deli omenjeni projekt.

To je za oba igralca že drugi skupni projekt, saj sta oba zaigrala tudi v telenoveli Los ricos también lloran. "Gre za zgodbo, ki se dotika tem, ki so zelo aktualne, o katerih se prej v telenovelah ni govorilo: ljubezen do transseksualcev, ki se je na televiziji ni kazalo, a je vendarle del naše realnosti in hkrati tudi nujno, da se o tem govori," je igralka dejala v pogovoru z mehiškimi mediji.


In kakšen je Claudijin recept za ljubezen? "Lahko rečem, da sta glavni sestavini mojega recepta za ljubezen spoštovanje in komunikacija. Vedno moramo spoštovati individualnost drug drugega, naše različne načine razmišljanja," je povedala nekdanja žena producenta Andrésa Tovarja, sedanjega moža Maite Perroni.

Igralka je razkrila, kaj ima rada v zvezi. "Všeč mi je, da mi namenijo pozornost, ko govorim. Všeč mi je, da me poslušajo, to mi je zelo všeč. Cenim tudi ljudi, ki mi stojijo ob strani. Neprecenljivo je zavedanje, da imaš določene ljudi, ki so brezpogojno v tvojem življenju," je priznala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar