petek, 15. september 2023

Zvezdnica telenovele Vuelve a mí se sooča z napadi tesnobe

Foto: Instagram Samadhi Zendejas

Samadhi Zendejas doživlja enega najlepših trenutkov v svoji karieri. Mlada mehiška igralka že več mesecev z Williamom Levyjem snema Telemundovo telenovelo Vuelve a mí, v kateri bo prvič v svoji karieri nastopila v glavni vlogi. Toda v njenem življenju ni vse tako rožnato, kot se zdi na prvi pogled.

Samadhi je to sredo v ganljivem videoposnetku, ki ga je objavila na družbenih omrežjih, priznala, da se spopada z napadi tesnobe. "To je postal vsakdanji boj. Mnogi bodo verjeli, da gre za nekaj fizičnega, za nečimrnost, a gre veliko globlje od tega, gre za tesnobo, besedo, ki sem se je bala izreči, še bolj pa sem se to bala javno deliti. Moj mir izgine neznano kam, prevzame me strah, vrže me v posteljo in pojavi se nespečnost. Počutim se, kot da bo ta občutek zmagal bitko, ne glede na to, kaj bom naredila. Ko se ta občutek pojavi, si ves čas govorim, da bo vse minilo," je razkrila 28-letna igralka ob podobah, na katerih je videti, kot da telovadi.


Potem ko je odprla svoje srce, je Samadhi priznala, da se počuti kot otrok, ko razkrije skrbno varovano skrivnost. "Če me berete, morda razumete ta občutek, ko ne vem, kaj se dogaja, samo vem, da je nekaj, kar ni v redu. Prikrivanje pod kakršno koli pretvezo je bil moj najlažji način, da se temu izognem. Danes z vami delim ta vsakdanji boj, kjer še enkrat ponavljam 'vse mine, dobro in slabo in tiste sekunde, ko mislite, da ste izgubili nadzor nad vsem. Vse mine," je zapisala ob videoposnetku, ki ga je objavila na Instagramu.

Foto: Instagram Samadhi Zendejas

Igralka, ki je v vrstah Telemunda debitirala leta 2017 v biografski seriji o življenju Jenni Rivera, je bila s strani svojih oboževalcev pod objavo deležna številnih sporočil podpore, številni so se z njenimi težavami tudi poistovetili.

Ni komentarjev:

Objavite komentar