četrtek, 28. september 2023

Z novo vlogo se je oddaljila od svoje cone udobja

Foto: Punto Entertainment

Ko je bila še majhna deklica, se Kiki Edgar niti sanjalo ni, da bo po prvem prejetem aplavzu odkrila svojo veliko ljubezen do igralskega poklica. Danes njeno ime ni le znano po njenem udejstvovanju v igralskem poklicu, temveč se je izpostavila tudi v glasbeni industriji zahvaljujoč svojemu glasu. "Pred mnogimi leti sem imela v šoli na predstavi za starše prvi stik z aplavzom. Takrat sem se odločila, da bom postala pevka in kasneje še igralka," je zvezdnica priznala v pogovoru za People en Español.

38-letna zvezdnica se dobro zaveda, da je v njenem poklicu izredno pomembno, da se nenehno uči in je odprta za vse, kar jo poklicne obveznosti lahko naučijo. Brez dvoma je to tudi jasno pokazala, saj je v vseh letih svoje kariere raziskala veliko različnih področij, pridobljena znanja pa je s pridom uporabljala. "Vsak korak, vsak projekt je za seboj pustil izvrstno izkušnjo. Zame nobena izmed mojih vlog ni bila majhna. Vse so mi dale varnost, da sem za seboj pustila prisrčne like, čudovite projekte in dobro glasbo. Moja največja ovira je, da nimam dovolj časa, da bi raziskala vse, kar želim početi v svoji karieri. Nikoli se ne naveličam učenja," je omenila.

Video: YouTube

Priljubljena igralka pa je z vlogo v seriji Pacto de silencio, ki se je izkazala za zanimiv poklicni izziv, stopila izven svoje cone udobja. "V tem projektu nastopam v vlogi Irene Bustamante, velike političarke, ki se bori za dobro svoje države in ima na videz popolno življenje, a ima usoda zanjo pripravljenih veliko padcev. Pacto de silencio je bil projekt, ki me je z izpostavljeno močjo ženske naučil veliko novega," je priznala.

Medtem, ko Kika pripravlja nov glasbeni album Solo Boleros vol. 2, gledališko igro Mamma Mia in televizijsko priredbo Monólogos de la vagina, jo bo od 11. oktobra dalje na Netflixu moč spremljati tudi v seriji Pacto de silencio. "Gre za odlično serijo napetosti in romantike. Gre za nekoliko drugačno zgodbo z zelo zanimivimi liki. Odlična igralska zasedba, odlična zgodba in še boljši zaplet, zaradi katerega do zadnje minute ne boste prepričani, kdo je kriv," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar