petek, 29. september 2023

Igralsko kariero bo postavil na stranski tir, saj se želi podati v druge vode

Foto: Instagram Rodrigo Brand

Po uspešni vlogi, ki jo je odigral v telenoveli Mi camino es amarte in vrnitvi pred kamere v telenoveli Minas de pasión, se je brazilski igralec Rodrigo Brand odločil raziskati nova obzorja. Čeprav neizmerno uživa v igralskem poklicu, se zdaj želi preizkusiti tudi v glasbi.

"Prihajajo nove in majhne stvari, ki so zame bolj osebne. Pripraljam več različnih projektov, vse delam sam in že kmalu bodo ljudje lahko priča mojim prvim korakom. Rad delam kot producent in trenutno temu posvečam več časa. Na tem trenutno delam," je 28-letni igralec dejal v pogovoru z mehiškimi mediji.


Čeprav ni želel izdati veliko podrobnosti je Rodrigo pred kamero vseeno razkril, kateremu področju bo v prihodnje posvetil več časa. "Osredotočil se bom na glasbo, ki je precej drugačna od igralskega poklica, a me je zelo navdušila. Preizkusil se bom kot pevec mehiške regionalne glasbe. Mislim, da mi sploh ne gre tako slabo," je priznal.

Ljubezen do mehiške regionalne glasbe se je v njem zbudila že v otroštvu, vendar do nedavnega ni razmišljal, da bi se s tem ukvarjal tudi poklicno. "Vedno mi je bila všeč, a o tem nikoli nisem razmišljal kot o resnejšem načinu, na to sem vedno gledal kot na hobi. Zdaj, ko se temu lahko posvetim in imam čas, bom to naredil, eksperimentiral in bom svoja vrata na tem področju pustil odprta, ker čutim, da tam se da narediti kaj zanimivega," je zaključil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar