nedelja, 10. september 2023

Bila je žrtev diskriminacije zaradi barve las

Foto: Televisa

Pred nekaj dnevi so novinarji oddaje Despierta América pred kamere ujeli priljubljeno mehiško igralko Leticio Calderón, nepozabno Esmeraldo, ki je prvič javno razkrila, da je bila v preteklosti žrtev diskriminacije zaradi svoje barve las.

"Ker sem bila blondinka, so me nadlegovali in ustrahovali. Mojemu bratu Mariu so govorili, da si barva lase, ker je bil svetlolas. Braniti sem se naučila z udarci. Že kot majhna deklica sem se naučila pretepati, brata sta mi pokazala, kako dobro udariti nasprotnika. V preteklosti smo se otroci na takšen način branili," se je spomnila priljubljena igralka.


55-letna igralka je priznala, da njena zunanja podoba drugim ni bila vedno všeč. "To je zato, ker sem bila blondinka v prestolnici Mehike. V Mehiki sem bila občasno deležna zavrnitev zaradi tega," je nakazala.

V istem intervjuju so jo novinarji povprašali ali je bil tudi njen sin Luciano žrtev posmeha, ker ima Downov sindrom. "Kolikor jaz vem, ne. Veliko je neznanja na to temo, a moj sin ve, da je edinstven, poseben in čudovit. Pred kratkim mi je rekel: 'Mami, na gugalnicah so bili nesramni otroci.' Rekla sem mu: 'Ljubezen moja, v redu je. Vedno se bodo našli nesramni otroci'," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar