ponedeljek, 25. september 2023

Vloga v telenoveli Družinski grehi mu predstavlja enega najbolj zapletenih likov v njegovi karieri

Foto: TelevisaUnivision

Za seboj ima več kot tri desetletja uspešne poklicne poti, vendar je Jorge Salinas živčen vsakič, ko se znajde pred novim projektom. "Moj oče je vedno govoril, da smo ljudje v različnih situacijah živčni zaradi odsotnosti znanja. Dam mu prav. Pri mojem delu nikoli ne vem, kaj se bo zgodilo, nikoli nimam 100% poznavanja svojega lika, vedno sem živčen in nikoli ne vem, ali to, kar počnem, delam prav," je mehiški igralec priznal v pogovoru za spletni portal People en Español.

55-letnega igralca lahko pri nas trenutno spremljamo na programu HRT1 v eni glavnih vlog telenovele Družinski grehi (Perdona nuestros pecados), v kateri nastopa v vlogi ambicioznega Armanda Quiroge, enega najbolj zapletenih likov v njegovi karieri. "Armando je res nepopoln lik, lahko bi rekli, da je nečloveški, ker nima človeških čustev. Od prvega trenutka, ko vzameš življenje drugemu človeku, razen če je to v samoobrambi, nisi več oseba, ki bi bila vredna naziva človek. Armando je v otroštvu trepl za pomanjkanjem čustvene inteligence, kar je z njim ostalo tudi v času njegovega odraslega življenja in zato je eden najbolj zapletenih likov, kar sem jih kdaj interpretiral," je priznal.

Foto: TelevisaUnivision

Jorge, ali spremljate točno število, v koliko telenovelah ste nastopili ali pa se je to skozi leta izgubilo?
Ne, ne štejem, ampak lahko povem, da jih je 16 (smeh). Pride trenutek, ko prenehaš šteti in pričneš govoriti, na katerih projektih si delal izven tistih, ki se predvajajo na televizijskih zaslonih.

Kaj vas je najbolj pritegnilo pri telenoveli Družinski grehi, da ste se odločili iti na avdicijo?
Kot prvo me je pritegnil naslov. Potem sem vprašal o katerih grehih je dejansko govora. In ko sem videl, kateri grehi so dejansko hrbtenica tega projekta, sem šel takoj v akcijo. Vsi ljudje grešimo. Kdor to zanika, je njihov prvi in glavni greh ponos. To me je pri tem projektu najbolj pritegnilo. Poleg tega, da je Armando res najbolj nepopoln človek, katerega sem kdaj interpretiral. Brez dvoma je pravi zlobnež zgodbe.

Kako vam kot igralcu uspe najti resnico v tako zlobnem liku, kot je Armando Quiroga?
V smislu, da ga pričnem sestavljati iz ničle z običajnimi človeškimi lastnostmi. Vsi ljudje smo nepopolni, vendar verjamem, da je znotraj te nepopolnosti čustvena inteligenca. Kako malo čustvene inteligence imate, kakšne ambicije imate v življenju, ali verjamete v božanstva in v stvari, ki naj bi vam pripadale po božji pravici ... To je skupek stvari, ki se plast za plastjo razkrivajo med samim ustvarjanjem lika.

Foto: TelevisaUnivision

Katerega greha Jorge Salinas nikoli ne bi mogel odpustiti?
Ne odpuščam si svojega ponosa.

Pravijo, da se igralci med ustvarjanjem zlobnežev najbolj zabavajo. Se strinjate s tem?
Ne le med ustvarjanjem zlobnežev. V telenovelah vedno obstajata lika zlobneža in tistega dobrosrčnega glavnega junaka, v resničnem življenju ni tako. Ljudje smo nepopolni in v sebi skrivamo tako dobro kot tudi zlo. V primeru igralcev zlobnež dela več zla, ker škoduje drugim ljudem, zaradi česar je zabaven. Zanimivo pri ustvarjanju dobrosrčnega lika je, da ga je veliko težje predstaviti kot resnično osebo.

Kako je bilo delati z Eriko Buenfil?
Delal sem s kraljico TikToka. Bilo je zelo zabavno. Erika je zelo spoštljiva, predana, točna, marljiva in srečna oseba. In še bi lahko našteval.

Ni komentarjev:

Objavite komentar