sreda, 20. september 2023

Po več letih je le dobila bitko s kilogrami

Foto: Adrián Monroy, Getty Images

Mehiška igralka Angélica Vale se je skoraj ves čas svoje kariere borila s prekomerno težo in številnim dietam navkljub ni uspela izgubiti kilogramov. Zdaj se je vse spremenilo. 47-letna igralka uživa v najboljši etapi, kar se njenega zasebnega življenja tiče. Zaupala nam je, da se končno približuje svoji idealni teži.

Njeni sledilci in zvesti oboževalci so opazili, da je igralka vedno bolj vitka, sedaj pa so jo o nenadni spremembi njenega videza povprašali tudi mediji. "Že leta sem na dieti, ki name ni imela nobenega učinka. Končno se je moj zdravnik strinjal, da poskusiva s hormonskim zdravljenjem, ki sem ga zahtevala že pred devetimi leti," je dejala igralka, ki je s svojim novim videzom zelo zadovoljna.


Uspešna igralka je pojasnila, da je njena prekomerna teža presegala možnosti neustrezne prehrane med nosečnostjo sem bila deležna hormonskih zdravljenj, zaradi katerih sem pridobivala težo. "Če bi bila kriva le hrana, bi preprosto nehala jesti za nekaj dni in bi izgubila kilograme, vendar ni šlo za to," je podrobneje pojasnila.

Angélica je priznala, da je za svojo težavo le stežka našla rešitev, pravzaprav je to dosegla šele po devetih letih nenehnega iskanja rešitev. "Pojedla sem le tri koščke solate in nisem izgubila niti kilograma. Spraševala sem se zakaj. Bilo je res nenavadno. Trajalo je devet let iskanja in iskanja, dokler mi ni uspelo," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar