četrtek, 7. september 2023

Boleče razkritje priljubljene igralke

Foto; Instagram Danna García

Srečna je, česar ne skriva, temveč to zelo rada deli s svojimi sledilci na družbenih omrežjih. Toda Danna García družbenih omrežij ne uporablja le, da bi obelodanila dobre trenutke, temveč s svojimi sledilci rada deli tudi tiste manj prijetne stvari.

Pred nekaj dnevi je želela priljubljena igralka izraziti svojo solidarnost do ljudi, ki so žrtve nadlegovanja v vseh oblikah in drugih nepravičnih situacij zlorab, ki smo jim na žalost vsakodnevno priča. S tem močnim sporočilom se spominja in ne pozablja, kar je doživela, da bi se približala tistim, ki so se znašli v isti ali podobni situaciji. "Bila sem žrtev mobinga. Takrat sploh nisem poznala tega izraza. Še manj sem znala z besedami povedat, kaj sem vsakodnevno doživljala pred očmi številnih ljudi. Nihče ga ni ustavil. Velika večina mi sploh ni verjela. Bilo je nepredstavljivo. Tako so vsaj drugi verjeli," je delila na svojem Instagramu.


Danna je podrobno opisala, kako je v tistem času trpela, spregovorila je o pomanjkanju solidarnosti drugih ljudi, ki ji je bila priča, prav tako pa je spregovorila o veliki lekciji, ki se je je iz teh dogodkov naučila. Danes želi drugim dati tisto podporo, ki je sama ni bila deležna. "Potrebovala sem čas, da sem doumela, da ljudje, ki so me prepričevali, naj na vse skupaj pozabim, niso imeli prav. Mobing in nasilje zaradi spola se lahko zgodi vsakomur. Povzdignimo glas, saj se lahko že jutri na tem mestu znajdejo naši otroci. Ne čakajte, da mine. Danes sem tukaj v podporo vsem tistim, ki morda trpijo v tišini. Naj vas strah ne premaga. Nič več zlorabe moči. Z ljubeznijo, tukaj sem zate," je zapisala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar