petek, 29. september 2023

Pred desetletjem je spakiral kovčke, zapustil rodno Venezuelo in se podal v lov za novimi priložnostmi

Foto: Instagram Emmanuel Palomares

Pred desetimi leti je Emmanuel Palomares spakiral kovčke, se poslovil od svoje družine ter zapustil rodno Venezuelo. Odpotoval je v Mehiko, kjer se je podal v lov za svojimi sanjami. Danes se ne more pritoževati, saj je pod okriljem Televise nastopil v več projektih, še posebej pa je navdušen nad telenovelo Družinski grehi (Perdona nuestros pecados), v kateri je prvič v svoji karieri dobil priložnost nastopiti v glavni vlogi.

"Želja po uresničitvi sanj in močna osredotočenost sta me motivirali, da odpotujem v Mehiko, saj je zame ta država predstavljala priložnost, da dosežem vse cilje, ki sem si jih zastavil. Naučil sem se uživati v vseh procesih, skozi katere sem moral iti na svoji poti. Življenje je cikel, en dan si na samem vrhu, naslednji dan pa na dnu in če se ne naučimo kako uživati v vseh pozitivnih in negativnih stvareh, se bomo težko prebijali skozi življenje," je dejal danes uspešen igralec.

Poleg vseh uspehov na delovnem področju je Emmanuel priznal, da si je v tem času že pridobil mehiško državljanstvo. "Zaljubljen sem v mehiško kulturo in hrano. Na drugi strani lahko potrdim, da pol mojega srca pripada Mehiki, druga polovica pa Venezueli. Hvaležen sem za vso ljubezen, ki so mi jo ljudje izkazali v Mehiki," je priznal.

Ko je že govora o hvaležnosti, je Emmanuel neizmerno hvaležen tudi producentki Lucero Suárez, ki mu je dala priložnost, da prvič v karieri na svoja ramena prevzame težo glavne vloge. "Res sem navdušen nad tem projektom, saj gre za res izjemno zgodbo. Skupaj s celotno ekipo smo v vsak posnet prizor vložili dušo in srce," je še dodal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar