torek, 19. september 2023

Spregovorila je o razmerju z znanim zvezdnikom telenovel

Foto: Instagram Mariana Seoane

Splošno znano je, da se je Mariana Seoane v svoji karieri zapletla v kar nekaj pomembnih romanc z nekaterimi estradniki, kot je na primer Adolfo Ángel iz glasbene skupine Los Temerarios, s katerim je bila v razmerju več let. Poleg tega je igralka in pevka rzakrila, da je bila v razmerju tudi z Luisom Miguelom in Pedrom Damiánom. Le malokdo pa je vedel, da je bila v razmerju tudi z argentinskim igralcem Juanom Solerjem.

47-letna igralka je Juana spoznala, ko je imela 16 let, v razmerje pa sta se zapletla tri leta kasneje. Čeprav je minilo že veliko let, z njim ohranja dobre odnose in do njega goji topla prijateljska čustva. "Številni tega ne vedo. Imela sem 19 let," je razkrila Mariana v intervjuju z Yordijem Rosadom na YouTubu.

Foto: Instagram

Zvezdnica je celo priznala, da njena starša Juana obožujeta in sta si želela, da bi bila njuna hči z njim utrdila odnos. "Moja starša mi še danes večkrat rečeta, kako sem lahko iz svojih rok izpustila moškega, kakršen je Juan. Od vseh fantov, ki sem jih imela, so najbolj nori na Juana Solerja. In kdo ga ne bi imel rad? On je čudovit človek. Moja mama mi je ves čas govorila, naj obdržim Juana, oče pa je ves čas govoril, da se vidi ljubezen med nama vsakič, ko naju je videl skupaj," je priznala.

Mariana priznava, da je vedno odprta za ljubezen in se ne boji predati, četudi s tem tvega, da ji bodo zlomili srce. Ob tem ne dvomi, da bo našla ljubezen svojega življenja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar