petek, 22. september 2023

Odkrito je spregovorila o svoji lepotni operaciji


Foto: Alexander Tamargo, Telemundo, Getty Images

Skozi celotno kariero se je Mariana Seoane izkazala za osebo, ki je zvesta svojim prijateljem in jih je pripravljena braniti do zadnjega diha. Na drugi strani je znana tudi po tem, da rada odkrito spregovori o kateri koli temi. Pravzaprav je pred kratkim javnosti razkrila, da je bila v razmerju s Juanom Solerjem, priznala je tudi, da je z Luisom Miguelom imela tako imenovano 'prijateljstvo z dodatnimi pravicami'. Zdaj je igralka in pevka presenetila še z novico, da je prestala lepotno operacijo, namreč delati si je dala prsne vsadke.

"Ko sem imela osemnajst let, sem stopila do svoje mame in ji povedala, da si želim dati povečati prsi. Mama je bila zelo presenečena, a sem ji podala mnenje, da moje telo zelo nesorazmerno, če pogleda mojo zadnjico, noge in prsi. Vedno sem imela bolj kubansko telo, kar sem očitno podedovala po očetu, namreč moj oče je Kubanec, mama pa prihaja iz Venezuele. Močne in dolge noge, velika zadnjica in majhne prsi so splošna značilnost kubanskih žensk. Imela sem male prsi in želela sem si večje," je razkrila v intervjuju z Yordijem Rosadom.

Video: YouTube

47-letna zvezdnica ni prav nič oklevala in je brez težav razkrila nekaj podrobnosti o svoji operaciji. "Imela sem majhne prsi, jaz pa sem si želela velike. Dobro se spomnim, da me je operiral zdravnik López Infante. Najboljši v tem poslu. Seveda moja mama ni bila navdušena, a je vedela, da me ne bo prepričala o nasprotnem, zato je pričela raziskovati, kaj je potrebno narediti. Povrhu vsega mi je sama dejala, da bomo poiskali najboljšega zdravnika, da bo delo dobro opravljeno," je priznala.

Po Marianinih besedah je bila operacija uspešna, saj nikoli ni izgubila občutka in je še danes vse v najlepšem redu. "Neverjetno je, ker me je operiral Raúl López Infante. Ko sem šla k njemu, sem mu povedala, da ne iščem gromozanskih prsi, temveč si želim nekaj, kar bo skladno s preostalimi deli mojega telesa. Gledal me je s tistim 'vem, kaj počnem' pogledom. Spomnim se, da mi je rekel, da bodo te proteze v mojem telesu ostale dokler ne umrem. Nikoli po operaciji s svojimi prsmi nisem imela težav. Vsakič, ko grem na mamografijo, so na svojem mestu in so res neverjetne. Njihovo delo je bilo izjemno in, iskreno, tako so lepe. Povrhu vsega pa izgledajo povsem naravno," je še dodala.

Mariana Seoane brez težav govori o svoji operaciji, saj sama verjame v to, da si ljudje na svojem telesu lahko naredijo spremembe, kakršne si želijo, saj je vsak lastnik svojega telesa in lahko z njim počne, kar ga je volja..

Ni komentarjev:

Objavite komentar