sreda, 6. september 2023

Odzval se je na kritike zaradi njegove izbire oblačil na koncertu

Foto: Instagram Christian Chávez

Pretekli konec tedna je glasbena skupina RBD v sklopu njihove turneje nastopila v New Yorku. Na enem izmed koncertov je Christian Chávez uporabil oblačila, ki jih nosijo predstavniki mehiške regionalne glasbe, v roza barvi z zlatimi dodatki. To s strani nekaterih oboževalcev in predvsem s strani predstavnikov mehiške regionalne glasbe ni bilo dobro sprejeto, saj naj si te "uniforme" ne bi smel nadeti, če ne prepeva v ustreznem glasbenem žanru.

Pevec se je kaj hitro odzval na te kritike in vsem, ki so se morda počutili užaljene, ponudil ustrezno opravičilo. "Vidim številne ljudi, ki se razburjajo, ker naj bi uporabil oblačila predstavnikov mehiške regionalne glasbe. Naj najprej izpostavim, da moja oblačila niso bila takšna. Njihova oblačila imajo drugačne lastnosti. Ta video objavljam izključno zaradi vseh tistih, ki so se počutili užaljene. Žal mi je. To niso oblačila predstavnikov mehiške regionalne glasbe, ker jaz tega žanra ne izvajam. S temi oblačili sem pokazal delček mehiške kulture. To je koncert, nisem izvajalec regionalne glasbe, ne tekmujem, vendar spoštujem njih in njihovo skupščino. Če ste se počutili napadene ali užaljene, se vam opravičujem, vendar v nobenem trenutku to ni bil moj namen," je igralec in pevec dejal v videoposnetku, ki ga je objavil na Instagram zgodbah.

Vse kaže, da je Christian s tem sporočilom želel že na samem začetku zaključiti polemiko, ki se je v medijih in na družbenih omrežjih razširila kot požar.

Ni komentarjev:

Objavite komentar