nedelja, 10. september 2023

V novi vlogi se je moral boriti proti lastnim predsodkom

Foto: Instagram Omar Chaparro

Pri Netflixu so poskrbeli, da se je Omar Chaparro vrnil k igralskemu poklicu z vlogo v njihovi seriji Las viudas de los jueves, katere premiera je na omenjeni platformi predvidena za 14. september. Igralec, pevec, skladatelj, producent ter radijski in televizijski voditelj je v nedavnem intervjuju za People en Español spregovoril o tem projektu.

"Rekel bi, da gre za izvrstno serijo s precej raznoliko igralsko zasedbo, saj so ustvarjalci uspeli združiti različne igralce z različnimi izobrazbami, niansami in to se dobro odraža tudi v seriji. Všeč mi je bilo sodelovati v tem projektu, zelo sem ponosen na to, kar nam je uspelo narediti," je pojasnil med srečanjem z zgoraj omenjenim medijem.


Ne da bi razkril večje podrobnosti o njegovem liku, je 48-letni zvednik priznal, da se je pri tej vlogi soočil z velikim izzivom in se boril proti lastnim predsodkom. "Moral sem razbiti številne predsodke, ki sem jih imel sam. Soočiti sem se moral z Omarjem, ki se je morda bal. Videl sem Omarja, ki je hotel ostati v svoji coni udobja in se je najprej boril proti lastnim predsodkom, da si je upal igrati takšen lik, popolnoma nasproten temu, kar sem počel v preteklosti," je iskreno priznal.

Spomnimo, Omar si v tem projektu zasluge med igralsko zasedbo deli z znanimi imeni, kot so Cassandra Ciangherotti, Irene Azuela, Juan Pablo Medina in Zuria Vega.

Ni komentarjev:

Objavite komentar