torek, 19. september 2023

Prvič po razhodu z Alfonsom Herrero je spregovorila o njunem razmerju

Foto: Heraldo USA

Govori se, da je kupidova puščica Ano de la Reguera in Alfonsa Herrero zadela leta 2022 med snemanji filma '¡Qué viva México!'. Čeprav sta bila oba igralca zelo diskretna in o tej temi nista govorila, sta se letos pričela skupaj pojavljati na prireditvah, kjer sta se pogosto tudi držala za roke. Zdelo se je, da sta s tem na svoj način potrdila govorice o njuni romanci.

Pred dobrim mesecem dni so v javnosti zaokrožile govorice, da je ljubezni med njima konec. Prenehala sta se pojavljati skupaj na prireditvah in si tudi ne sledita več na družbenih omrežjih. Pravzaprav so se pojavile govorice, da se je Ana na počitnice v Evropo odpravila s svojim novim srčnim izbrancem, kar je zvezdnica kategorično zanikala. "Ne, ne, ne. Na počitnicah sem bila s prijatelji. Sem zelo dobro, zelo srečna in mirna. Iz počitnic se vračam res srečna. Nisem le uživala, imela sem tudi nekaj službenih obveznosti v Benetkah. Uživala sem predvsem zadnjih nekaj dni v Rimu, kjer sem se družila s prijatelji, ki so bili tam," je dejala.

Foto: TV Notas

Ko so novinarji igralki zastavili vprašanje o razhodu z Alfonsom Herrero, je postala veliko bolj skrivnostna in se je na vse pretege izogibala pogovoru na to temo, čeprav je spregovorila o svojem čustvenem stanju. "Iskreno povedano na to temo ne želim dajati nobenih komentarjev. Na to temo ne želim dajati izjav. Brez komentarja, ampak hvala za vprašanje. Vedno sem dobro, verjamem, da je vse, kar sem, in stvari, ki jih mislim in čutim, ujeto v moji seriji," je dejala.


Kljub vsemu je Ana dala jasno vedeti, da je vedno odprta za ljubezen, tako da sploh ne dvomimo, da bo le ta že kmalu potrkala na njena vrata.

Ni komentarjev:

Objavite komentar