četrtek, 7. september 2023

Prijazna gesta Williama Levyja do soigralca

Foto: Instagram Fernando Ciangherotti

Pred nekaj dnevi smo izvedeli, kdaj lahko pričakujemo premiero novega projekta kubanskega igralca Williama Levyja, telenovele Vuelve a mí, v kateri si glavno vlogo deli z igralko Samadhi Zendejas. Priljubljeni igralec si ta projekt deli še z nekaterimi drugimi znanimi imeni, kot sta Laura Flores in Fernando Ciangherotti, ki nastopata v vlogah Marthe in Roberta, Williamovih staršev.

Ravno Fernando je pred nekaj dnevi razkril zanimivo anekdoto iz snemanj, ko mu je priljubljeni kubanski igralec priskočil na pomoč. "William v telenoveli nastopa v vlogi mojega sina in do njega čutim ljubezen, kot da bi res bil moj sin. Do mene je bil zelo pozoren. Nekega dne sem se zbudil v pravi ledeni dan, ker sem pozabil ugasniti klimo. Ko sem si zavezal vezalke, me je zgrabila močna bolečina v hrbtu. Ta dan sem imel za posneti največ prizorov, jaz pa se zaradi bolečine skorajda nisem mogel premikati. Vsi so mi govorili, naj grem po injekcijo, da mi bo pomagala. Takrat je William vzel stvari v svoje roke. Šel je po injekcijo in imel sem to čast, da mi je on sam dal to injekcijo v zadnjico v garderobi. Seveda mi pri bolečini ni pomagala, sem se pa počutil zelo počaščenega," je dejal v pogovoru za People en Español.

Foto: Televisa

Na drugi strani je tudi Laura Flores spregovorila o tem, kako je delati z Williamom Levyjem. "Zelo lepo je delati z njim. Ima takšno karizmo. Tega fanta bi želela imeti kakšno nedeljo. Je zelo prijazen in dobrosrčen," je dejala.

Telenovela Vuelve a mí bo premiero doživela 9. oktobra.

Ni komentarjev:

Objavite komentar