petek, 15. marec 2024

Tako je Leticia Calderón čestitala Fernandu Colungi

Foto: Televisa

Leticia Calderón je izrazila svoje veliko veselje, ko je izvedela novico, da naj bi Fernando Colunga in Blanca Soto postala starša. Ni potrebno posebej omenjati, da mehiška zvezdnica zelo dobro pozna tega igralca, saj sta pred leti skupaj nastopila v glavnih vlogah nepozabne telenovele Esmeralda.

"Kar tukaj, preko medijev, bi želela čestitati njemu in Blanci. Kako čudovita novica, kakšna sreča!. Prepričana sem, da bo Fernando čudovit oče, saj je izvrsten sodelavec in še boljši prijatelj. Vedno je zelo predan svojemu zdravju, fizični pripravljenosti, delu. Verjamem, da bo enako predan tudi vlogi očeta," je mehiška igralka dejala pred kamerami spletnega portala Mezcal TV.

Novico o rojstvu prvorojenca Blance Soto in Fernanda Colunge je v oddaji N+ Despierta javnosti razkrila novinarka Alix Aspe. Igralca novice zaenkrat še nista potrdila, sta pa že v preteklosti izrazila željo, da bi postala starša.


Leticia pa je imela priložnost čestitati tudi Victorii Ruffo, ki bo kmalu postala babica. "Takoj, ko sem izvedela, sem ji poslala sporočilo. Zelo je vesela in že komaj čaka na rojstvo vnukinje. Povabila me je na baby shower, tako da se bova takrat videli," je razkrila.

55-letna igralka je priznala, da si tudi sama v prihodnosti želi postati babica. "Seveda si želim postati babica. Velikokrat Carla vprašam, zakaj mi ne predstavi nobene svoje punce, a mi vedno odvrne, naj me skrtbi takrat, ko mi jo bo predstavil, saj bo to pomenilo, da je noseča," se je pošalila.

Leticia je na rdečo preprogo gledališke predstave Si tú fueras él prispela v družbi prvorojenca Luciana, kjer so mu prisotni zapeli vse najboljše ob njegovem 20. rojstnem dnevu. "Z Lucianom se res dobro razumeva, sva velika zaveznika. Tako dobro se že poznava, da se sporazumevava le s pogledom," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar