četrtek, 28. marec 2024

Izgubila je tožbo proti novinarju, ki je njo in njenega fanta nadlegoval na plaži

Foto: Instagram Livia Brito

Po štirih letih intenzivnega boja na sodišču med Livio Brito, Marianom Martínezom in fotografom Ernestom Zepedo po dogodkih, ki so se zgodili na plaži v Cancúnu, je primer po odločitvi sodnika le prišel do zaključka.

Spomnimo, Livia in Mariano sta si privoščila kratek oddih na mehiški plaži, kjer ju je v fotografski objektiv ujel Ernesto Zepeda. Par se je takrat sprl z novinarjem, kot je navedel v tožbi, ki jo je vložil proti zvezdnici telenovel in njenemu partnerju, z njim pa sta tudi fizično obračunala. "Livia je takoj stopila do mene in pričela kričati, da je že sita tega, da ji povsod sledimo. Kot v filmu mi je dala zaušnico. Potem je prišel še njen fant, ki me je udaril po ličnici. Ukradel je mojo torbo s fotoaparatom in denarnico," je takrat razkril novinar.

Video: YouTube

Po štirih letih preiskav je novinar Carlos Uriel sporočil, da je kubanska zvezdnica izgubila tožbo. "Obvestili so me, da sta Livia Brito in njen bivši fant Mariano Martínez izgubila tožbo, ki jo je proti njima vložil fotograf Ernesto Zepeda, zato bosta morala plačati finančno odškodnino v višini več kot milijon 200 tisoč mehiških pesosov," je zapisal. Če znesek pretvorimo v evre, bo par novinarju in fotografu moral plačati nekaj več kot 67.109 evrov.

Kljub zgornji izjavi novinarja Carlosa Uriela, je fotograf za TVyNovelas pojasnil, da zadeva še ni zaključena, saj manjka pravnomočna kazen. Omenil je tudi, da sta tako Livia kot njen nekdanji fant vložila pritožbo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar