torek, 26. marec 2024

Razkrila je, kako se njeni hčerki razumeta z Irino Baeva

Foto: Instagram Geraldine Bazán

Sodelovanje Geraldine Bazán v četrti sezoni resničnostnega šova La casa de los famosos nenehno zapolnjuje naslovnice medijev. Mehiška igralka se je pred dnevi v uspešnem Telemundovem resničnostnem šovu spomnila, kako je izvedela za domnevno nezvestobo Gabriela Sota. Zdaj pa je 41-letna tolmačka razkrila, kako sta njeni hčerki doživeli odmevno ločitev.

"Na začetku jima je bilo zelo težko, saj se je celotna stvar odvijala v središču medijske pozornosti. Niso spoštovali naše zasebnosti. Veliko dela sem imela s tem, še posebej, ker sta nekoliko starejši in imata dostop do spleta, kjer sta lahko prebirali na tisoče objav na to temo," je Geraldine priznala v pogovoru, ki ga je imela s svojim partnerjem Clovisom.

"Te še danes sprašujeta o tej temi?" jo je vprašal Clovis.


"Ne sprašujeta me ravno o ločitvi, a o vsem, kar se dogaja z mano, sprašujeta njega in vse, kar se dogaja z njim, sprašujeta mene. Vsako izgovorjeno besedo lahko vzamejo iz konteksta in objavijo povsem drugačno novico. Človeka ujamejo na letališču in mu zastavljajo vprašanja, na katera ne dobijo odgovorov, a na koncu ustvarijo novico z zanimivim naslovom, da bi čim več ljudi pritegnili k branju. Gre za umazano igro, ki pa je žal del našega poklica. Moramo se jo naučiti igrati in obiti. Vedno sem seveda zelo hvaležna za zanimanje, čeprav le tega preveč kažejo za moje zasebno življenje, a to pomaga tudi, ko promoviraš kakšen nov projekt," je zatrdila.

Clovis jo je povprašal tudi, kakšno razmerje imata njeni hčerki z Irino Baeva. "Iskreno povedano sem ju sprva večkrat vprašala, kako ravnajo z njima, saj sta bili takrat še manjši. Bilo je nekaj stvari. Zdaj sta starejši in jih nerada spravljam v dilemo, da bi čutili pritisk iz moje strani. Povedala sem jima, da bom vedno tukaj zanju, če me bosta potrebovali, a sta obe že dovolj stari, da vesta, kako se v določeni situaciji počutita in vesta, da lahko meni ali njunemu očetu povesta, če bi se nekdo grdo vedel do njiju. Zato ju o tem ne sprašujem več in ju nočem spravljati v neroden položaj," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar