torek, 12. marec 2024

Njena starša sta njena največja učitelja v življenju

Foto: Instagram Romina Poza

Za razliko od njenega brata Sebastiána, ki je kot igralec debitiral pri 12. letih, je Romina Poza potrebovala več časa, da je naredila svoje prve korake v igralskem poklicu. "Zame je bila tema o igralskem poklicu zelo zapletena, saj me je bilo zelo strah," je na družbenih omrežjih priznala mlada mehiška igralka.

Čeprav je 23-letna igralka v lanskem letu posnela svojo prvo telenovelo, Vencer la culpa, je hči Mayrín Villanueva in Jorgeja Poze že v otroških letih dodobra spoznala snemalne forume zaradi poklica svojih staršev. "Že od malega sem zelo rada tukaj. Vedno sem spremljala svoje starše na delo in gledala, kako so snemali. Mislim, da sem se vedno znala bolje izogibati, da ne bi bila v napoto, kot stati pred kamero, kar me še vedno dela živčno. Biti v tem okolju in biti tista, ki sedi tukaj in gleda v kamero, je impresivno, še vedno me gane veliko stvari. Morda sem se kot otrok res naučila sedeti in gledati, ampak danes sem jaz tista, ki počne to, kar sem včasih le opazovala," je iskreno priznala.


V peti telenoveli franšize Vencer, v kateri je nastopila v eni osrednjih vlog, je 23-letna zvezdnica stopila v čevlje Yaneli, s katero skorajda nima skupnih lastnosti. "Yaneli je vse, kar Romina ni. Je zelo družabna moj naglas nima nobene zveze z njenim naglasom, njenim stanjem, ona je sirota ... Zame so starši vse, zame so moji starši moji največji učitelji v življenju in brez njih ne bi znala živeti. Težko si predstavljam, da jih ni več, da imam samo še brata, zato je ta tema zame toliko težja," je zatrdila.

Glede na to, koliko pozitivnih kritik je bila deležna in da že sodeluje v novi telenoveli, Tu vida es mi vida, bomo o tej mladi igralki v prihodnosti še veliko slišali in govorili.

Ni komentarjev:

Objavite komentar