sreda, 13. marec 2024

Daniel Elbittar uživa v svoji prvi glavni vlogi na Televisi

Foto: TelevisaUnivision

Kdor sledi svojim sanjam, jih tudi uresniči in Daniel Elbittar je je živi dokaz tega reka. Venezuelski igralec je vse od leta 2021, ko je s posebno vlogo v telenoveli La desalmada prvič sodeloval s Televiso, stremel k jasno začrtanemu cilju: nastopiti v svoji prvi glavni vlogi pod okriljem Televise. Potem, ko se je z veliko truda, dela in vztrajnosti pomikal v to smer z melodramama, kot sta La herencia: un legado de amor in El amor invencible, je danes ta cilj tudi uresničil s telenovelo El amor no tiene receta, v kateri si glavno vlogo deli s Claudio Martín. Telenovela se je na mehiških televizijskih zaslonih premierno pričela predvajati 26. februarja.

Daniel, končno je prišla ta težko pričakovana glavna vloga. Kako se počutite?
Navdušen sem nad to priložnostjo n jo sprejemam z veliko predanosti, discipline in osredotočenosti. Mislim, da je to projekt, na katerega sem se v vsej karieri najbolj pripravljal.

Kako je do vas prišla ponudba za telenovelo El amor no tiene receta?
Potem, ko sem nastopil v vlogi Gaela v telenoveli El amor invincible, sva s Juanom Osoriem to dobesedno zgradila. Juan mi je rekel: 'Želim, da postaneš moj naslednji protagonist, in naredil bom zgodbo z likom, ki bo zelo podoben vsem veščinam, ki jih imaš kot igralec.' Imam torej veliko odgovornost, hkrati pa sem zelo vesel, da bodo ljudje končno lahko vedeli, kaj smo počeli v zadnjih treh mesecih.

Kako bi opisali telenovelo El amor no tiene receta?
Imamo odlično zgodbo, tradicionalno melodramo, ki se dotika zelo pomembnih vprašanj, kot je vprašanje trgovine z otroki, ki je velik problem v Mehiki in na celem svetu. Dotaknili smo se tudi drugih družbenih vprašanj, namreč med igralsko zasedbo imamo prvo trans igralko na mehiški televiziji, Coco Máxima, in zgodbe, ki se prek tradicije mehiške hrane poveže s tistim občinstvom Združenih držav, ki hrepeni po svoji državi, Mehiki.

Foto: Instagram Daniel Elbittar

Tudi vaša žena in sin sta sodelovala v telenoveli ...
Zame je to, kar se dogaja s to nadaljevanko, zgodovinsko, saj imam v prvi epizodi priložnost sodelovati s svojo ženo in mojim najmlajšim sinom Alexandrom. Alexander je pri starosti leto in pol debitiral na televiziji. Torej je ta zgodba zame zelo pomembna, saj prinaša čudovito zgodbo povezanosti že od prve epizode. Ne samo, da je to moja prva glavna vloga pri Televisi, ampak sem dobil tudi priložnost, da sem v prvi epizodi nastopil v družbi svojega sina in žene. Mislim, da se preveč sanj uresničuje hkrati. Počutim se, kot da sem se boril in delal, da sem prišel do te točke, in res uživam.

Tokrat ste prvič sodelovali s Sabrino, kajne?
Enkrat sva posnela uvodno tako imenovano pilotno epizodo ene serije, a uradno ni bilo iz tega projekta nič, tako da je za naju to prvo uradno sodelovanje.

In kako bi opisali izkušnjo, da ste imeli ženo priložnost poljubiti tudi pred kamero?
Bilo je zelo težko (smeh). Zelo enostavno jo je bilo poljubiti in si z njo deliti nekaj prizorov, saj sem mnenja, da je Sabrina izvrstna igralka, ima močan karakter, veliko teže in to se vidi na televizijskih zaslonih, zato mi je bilo v veselje delati z njo.

Kakšno kemijo imate s Claudio Martín?
Še nikoli prej nisva sodelovala in resnica je, da sem se počutil super udobno. Od prvega dne med nama vlada odlična kemija. Je dobra oseba, sodeluje z vsemi tehniki, se pravi, zelo dobro je seznanjena s svojim delom, pride pripravljena ... Resnica je, da sem se imel zelo dobro z njo. Zelo se zabavamo z zgodbami likov. Imava kemijo, za katero sem prepričan, da jo bodo opazili in vzljubili tudi gledalci.

Foto: TelevisaUnivision

V eni glavnih vlog tega projekta je tudi trans igralka, čemur doslej v mehiških melodramah še nismo bili priča. Takšna vključitev je pomembna, kajne?
Ena od stvari, ki jih pri Juanu Osoriu najbolj občudujem, je, da si upa dotakniti se aktualnih družbenih tem, pomembnih tem, ki dajejo sporočilo. Na mehiški televiziji pišemo zgodovino. Je prva transigralka, ki ima tako pomembno vlogo. Poleg tega bosta z Nicolom Porcello zelo ljubek par. Tukaj vsi skupaj delamo, da bi to uspelo. Tukaj ni egov, vzvišenosti, vsi stojimo v istem čolnu.

Kdo je Esteban, lik, ki ga v projektu interpretira Daniel?

Ko njegova žena umre, Esteban (Daniel Elbittar) prevzame vodenje družinskega podjetja, čeprav Elvira (Azela Robinson), njegova tašča in lastnica, tega sprva noče sprejeti. Za Estebana sta bili delo in ljubezen do otrok prednostni nalogi. Vse se bo spremenilo, ko bo v njegovo življenje vstopila Paz Roble (Claudia Martín), s katero ima nekaj trenj, a njena začinjenost, dobro srce in ljubezen, ki jo čuti do njegovih dveh otrok, bodo sprožili ljubezen. Toda sreče ne bosta dosegla z lahkoto, podreti bosta morala več ovir, ki jima jih bodo na pot postavili Ginebra (Altair Jarabo), Fermín (Hugo Catalán) in Elvira.

Ni komentarjev:

Objavite komentar