sreda, 6. marec 2024

Prvič je javno spregovorila o pomanjkanju spoštovanja v zakonu z bivšim možem

Foto: Instagram Adamari López

Nekoč uspešna in priljubljena zvezdnica telenovel, danes pa priznana televizijska voditeljica, Adamari López je prvič javno podrobneje spregovorila o razlogih, ki so botrovali njeni ločitvi od plesalca Tonija Coste. V intervjuju z Yordijem Rosadom je Adamari spregovorila o razlogih, ki so botrovali vedno slabšim odnosom v njenem zakonu, ki se je kasneje končal z ločitvijo.

Sodeč po njenih besedah je eden glavnih razlogov za njun razhod bilo pomanjkanje spoštovanja, ki ga kot ženska ni bila pripravljena tolerirati. "Obstaja vzorec, ko se zame pomanjkanje spoštovanja do partnerja, ne nujno verbalno ali fizično, ampak z dejanji, z nesramnostjo, začne slabšati. Stvarr neštetokrat izpostaviš, se o njej pogovoriš, poiščeš strokovno pomoč in vidiš, da je prišel čas, ko se druga oseba poskuša izboljšati," je razkrila.


52-letna umetnica je priznala, da je tudi sama brez dvoma delala napake, vendar je hkrati tudi poudarila, da njene njene izjave temeljijo na tem, kar je doživela. "Verjamem, da imam tudi jaz svoje lastnosti, ki jih morda nisem izboljšala, to ni stvar enega, to je stvar dveh, a morda vidim samo svoj del. Govorim lahko o tem, kar sem videla in doživela in kaj me je morda privedlo do tega, da nisem dala tistega, kar je morda od mene želela druga oseba," je iskreno priznala.

V nadaljevanju je omenila, da se je večkrat poskušala pogovoriti s Tonijem, a je bil vedno zelo zadržan. "Toni je malo bolj zadržan ali pa se je bal, da bi me izgubil ali me prizade, ne glede na razlog, in prišlo je do situacije, v kateri sem videla vzorec in si rekla, da tega ne bom več prenašala. Imela sva hčerko, kateri sem želela biti vzor," je dodala.

Zdaj, ko nista več skupaj, njuna hči Alaïa prejme najboljšo različico obeh. "Bili so težki in tesnobni trenutki, ko smo bili vsi trije skupaj. Zdaj mislim, da hči dobiva najboljši različici naju. Z njo se več igrava, z njo preživiva več časa, pa tudi ona z očetom," je priznala.

Naj spomnimo, Adamari López in Toni Costa sta maja 2021 oznanila, da se ločujeta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar