ponedeljek, 25. marec 2024

Spregovoril je o razlogih za njegovi dve ločitvi

Foto: Instagram Matías Novoa

Matías Novoa v tem trenutku preživlja enega najbolj izpopolnjujočih trenutkov v svojem življenju. Po nedavni romantični poroki z mehiško igralko Michelle Renaud, se čilski igralec veseli rojstva sina Mila, ki bo njegov drugi otrok, saj že ima enega sina.

A ta zrelost in polnost nista vedno vladali v njegovih prejšnjih zvezah, kot je sam razkril v nedavnem intervjuju, v katerem je spregovoril o razlogih, ki so botrovali temu, da sta se njegovi prvi dve zakonski zvezi končali z ločitvijo. "Prvič sem se poročil pri 25. letih v Čilu. Bil sem zelo mlad, to je bilo preden sem prišel v Mehiko. Z navdušenjem sem skočil v zakonski jarem, a je bila pred menoj še dolga pot in veliko dela. Najine želje in cilji so naju popeljali v različne smeri, zato sva se odločila, da je za oba najbolje, da se razideva," je v oddaji En casa con Mara Patricia Castañeda (Youtube) spregovoril o prvi ženi, čilski pevki Danieli Castillo.


Ljubezen je na njegova vrata znova potrkala leta 2019, v času, ko je sodeloval v Telemundovi seriji El señor de los cielos, ko je spoznal soigralko Isabello Castillo. "Znova sem začel verjeti v ljubezen, znova sem se poročil, a najino razmerje ni delovalo. Najini poti sta znova šli v različni smeri, oba sva imela svoje projekte, prišla je pandemija, morda med nama ni bilo dovolj komunikacije," je priznal.

Po ločitvi se je 43-letni igralec podal v razmerje z igralko, ki je postala mati njegovega drugega otroka. "Odkar se je rodil Axel, nikoli nisva bila skupaj, nisva se poročila ali kaj podobnega. Nisva se poročila ali kaj podobnega in Axela sem vedno vzgajal sam, bila sva on in jaz. Pred njim nikoli nisem skrival informacij o odnosu, ki sem ga imel z njegovo mamo," je dejal, ko je pojasnil naravo svojega razmerja z žensko, katere ime je izpustil in navedel le, da je venezuelskega porekla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar