torek, 26. marec 2024

Odzvala se je na javni napad mame bivšega srčnega izbranca

Foto: Instagram Karol Sevilla

Splošno znano je, da je bila Karol Sevilla (Jaz sem Luna) tri leta v razmerju z Emiliem Osoriem (Moje srce je tvoje). Po koncu njune ljubezni je mehiški igralec in pevec pričel razmerje Leslie Gallardo. Njegova mama Niurka Marcos, ki ima vedno kaj povedati o vseh, je hitro javno pohvalila sinovo novo idilo, medtem ko je na drugi strani precej ostrih besed namenila svoji bivši snahi.

"Emilio nikoli ni iskal Karol Sevilla, našla sta se po spletu okoliščin. Če bi svojo zdajšnjo punco, Leslie, našel prej, ne bi izgubljal svojega prekletega časa," je dejala Niurka, ki je prepričana, da je njen sin s Karol zapravil tri leta svojega življenja. Seveda je ob tem potrebno omeniti, da ta gospa živi v prepričanju, da lahko kritizira, kogar koli hoče in je v preteklem letu tudi za svojega sina dejala, da je kot 'pijavka prisesan' nanjo, v zadnjem času pa veliko ostrih besed v medijih namenja bivšemu možu Juanu Osoriu in njegovi novi srčni izbranki.


Karol sevila se je na napad, zdaj že bivše tašče, odzvala zelo mirno, kar bo Niurko najverjetneje še dodatno razburilo. "Iskreno povedano ne spremljam, kaj se govori o meni, niti zakaj me ljudje kritizirajo, obsojajo ali sovražijo. Osredotočena sem na svoje življenje, na svojo kariero, na svojo glasbo, na svojo družino, na to, kar sem. Stavek, s katerim se dandanes najbolj poistovetim je: 'vseeno mi je'. Ljudje bodo govorili in le ljudje, ki so mi blizu, vedo, kdo sem, in ne bom dajala izjav o tem, ali sem bila srečna ali ne. Jaz sem edina, ki pozna realnost in to je to. Naučili so me, da nikoli ne govorim slabo o nikomer," je v pogovoru z mehiškimi mediji dejala 24-letna zvezdnica.

Kar se tiče domnevne romance z Mariom Bautisto, je Karol povedala, da je trenutno povsem osredotočena na svojo prihajajočo turnejo. "Z Mariem sva zelo dobra prijatelja. Resnica je, da ga ljubim in obožujem z vsem srcem. Ne, ne obstaja možnost romance. Oba sva v zelo lepem obdobju življenja, ko imava veliko dela. Nimava časa za romanco," je dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar