torek, 12. marec 2024

Razkrila je ali bo proti Cristiánu de la Fuenteju sprožila pravni postopek

Foto: Televisa

Splošno znano je, da je imela Karyme Lozano veliko konfliktov s Cristiánom de la Fuentejem v času snemanj telenovele Želim te ljubiti (Quiero amarte). Kot je omenila igralka, je njen soigralec nad njo izvajal domnevno ustrahovanje in  napade. Ob tem razmišlja ,da bi proti priljubljenemu igralcu sprožila pravni postopek. "Trenutno sem v procesu zbiranja informacij. Še naprej se učim in informiram. Zaka jne? Bomo videli," je razkrila v pogovoru z mehiškimi mediji.

Igralka, ki je v telenoveli Minas de pasión stopila v čevlje Aleide Cervantes, se dobro zaveda, a je za izvedbo pravnega procesa potrebno imeti vse elemente, ki omogočajo potrditev očitanih dejanj. "Moram se bolje informirati, da vidim, ali morda obstaja precedens. Razumem ženske, ki si ne upajo narediti prijave, ker to ni tako enostavno. Zato se moramo pripraviti in vedeti, na koga se obrniti. Govorim v imenu žensk, ki so bile žrtve nasilja. Preden spregovorite, se morate dobro pozanimati z odvetnikom, kajti ena sama napaka in vaš primer bo razveljavljen. Zato je pomembno imeti orodja in znanje," je dodala.


45-letna igralka je Cristiana tudi obtožila, da je širil lažne informacije o njej, da bi ji škodoval, kot je bila tista, da se zaradi svoje vere s soigralci noče poljubljati v melodramah. "To je bila ena izmed laži te osebe, da bi me diskreditiral v poklicnem smislu. To si je izmislil, to ni res. Sem profesionalka, poljubi se igrajo. Nikoli, nikoli nisem rekla, da se ne bom poljubljala zaradi svoje vere. Seveda sem bolj osredotočena na samo zgodbo, vendar teh besed nikoli nisem izrekla, to so njegove besede, ne moje in vesela sem, da lahko to zdaj razjasnimo. To je bil njegov način, da me je želel diskreditirati, da me ne bi zaposlili. Seveda je to takrat vplivalo name," je razkrila.

Karyme bo združila moči z združenjem, ki ji omogoča pomoč moškim in ženskam. Kljub temu brez zadržkov govori o tem, kaj se ji je zgodilo s Cristiánom de la Fuentejem. "Moje srce je odprto. Morda pa vam bom nekoč podrobno povedala, kaj vse se je dogajalo. Na primer preventiva. Kako preprečiti, da bi se vam te stvari zgodile v službi. Če bi vedela, bi preprečila to, kar sem doživela, a nisem vedela. Če lahko komu pomagam s svojo izkušnjo, kako čudovito!" je zaključila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar