četrtek, 21. marec 2024

Spoznajte Isabello Fernández, mlado dekle Danila Carrere, ki je prav tako igralka

Foto: Danilo Carrera

Pred nekaj meseci je Danilo Carrera razkril, da je njegovo srce znova oddano. Ne da bi se spuščal v podrobnosti ali razkril njeno ime, je priljubljeni igralec priznal, da je v lepem razmerju z dekletom, katerega ljubi, ki ga osrečuje, spravlja v smeh in ima spektakularen nasmeh. Zdaj je 35-letni igralec javnosti tudi razkril njeno identiteto.

Gre za mehiško igralko Isabello Fernández, s katero je lani zaigral v filmu Only. "Je spektakularno dekle in ima to neverjetno karizmo. Je dekle, ki pusti pečat, kjer koli se pojavi. Med nama je vedno bila kemija, vsaj iz moje strani in mislim, da iz njene tudi. Spoznala sva se na snemanjih filma, skupaj sva preživela ogromno časa, vendar takrat nisva bila par. Obstaja privlačnost, ki se ji človek ne more upreti. Tudi če ne bi želel biti z njo, bi končal z Iso, ker obstaja ta privlačnost, obstaja kemija," je razkril v pogovoru za ekvadorski medij Diario extra.


Seveda se ob tem poraja vprašanje, kdo sploh je Isabella Fernández? V nadaljevanju si lahko preberete nekaj informacij, ki so jih mehiški mediji uspeli izbrskati o mladenki, ki je osvojila srce ekvadorskega igralca.

1. Izvira iz Mehike, natančneje iz Veracruza.

2. Stara je 20 let.

3. Obiskuje študij CEA, Televisinega umetniškega izobraževalnega centra.

4. 11 let je živela v ZDA. "Ker sem živela v ZDA, nisem spremljala telenovel iz Mehike ali Latinske Amerike. Tukaj so te stvari običajne, zame pa so nekaj novega. Ker študiram na CEA, moram posneti tudi eno telenovelo, le kako naj odidem, ne da bi posnela eno telenovelo," je mlada igralka v preteklem letu dejala za ekvadorski medij Diario extra.

Foto: Instagram Isabella Fernández

5. Njena starša sta njena vodnika. "Moja starša sta me vedno zelo podpirala, obožujem ju, neizmerno ju imam rada in sta središče mojega sveta. Počutim se tako olajšano, da grem lahko v šolo in počnem, kar mi je všeč, in vem, da so starši tam, da me vodijo in podpirajo. In dobro, stara sem 20 let, tako da se vsak dan pogovarjam z mamo in ji pripovedujem o svojem življenju in ona me podpira, usmerja."

6. Je skromno dekle z vrednotami. "Moja starša sta me vedno učila vrednot in odgovornosti, ki jih moram imeti v tej panogi, saj se lahko zelo hitro izgubiš in se prepustiš toku, ki te lahko odpelje v napačno smer. Jaz vem, da se mi to ne bo zgodilo ravno zaradi staršev, ki so mi bili dani. Vedno sta me učila, da moram biti zelo skromna, da moram ceniti stvari, ki mi jih dajo. Naučili so me, da vsaka stvar pride ob svojem času. Starši so zame zelo pomembni, ker so moje vodilo pri vsem. Brez njih me ne bi bilo tukaj."

Ni komentarjev:

Objavite komentar