četrtek, 28. marec 2024

S ponosom je razkrila, da bo sin naredil prve korake v igralskem poklicu

Foto: Instagram Erika Buenfil

Erika Buenfil je na družbenih omrežjih z največjim veseljem delila novico, da se je njen edinec, Nicolás, odločil narediti svoje prve korake v igralskem poklicu. Zvezdnica telenovel se je te novice neizmerno razveselila, kar kaže na to, da je upala, da bo sin sledil njenim korakom.

Kot izredno ponosna mama je glavna igralka telenovele Vencer el pasado v intervjuju za Televisa Espectáculos elila razburljivo novico o ljubezni svojega življenja, kot rada pravi svojemu sinu. "Pripravlja se za nastop v gledališki igri. Pravzaprav sem stvar ravno delila na svojih zgodbah," je dejala.


Omenila je, da gre za šolski projekt, katerega premiera bo kmalu. "V šoli pripravljajo nekaj gledaliških iger, imeli bodo nekaj predstav, Nicolás nastopa v glavni vlogi," je dejala s ponosom.

Erika je priznala, da je prejela že več klicev producentov, ki njenemu sinu ponujajo nastope v njihovih projektih. "Navdušena sem, spremljati ga želim iz prve vrste. Klicali so me že producenti, moji prijatelji, ki ga želijo videti v svojih projektih. Brez dvoma bom jaz bolj živčna kot on," je priznala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar