nedelja, 24. marec 2024

Razlog, zakaj je Elena Pérez zavrnila glavno vlogo v novi priredbi telenovele Moč ljubezni

Foto: Instagram Elena Pérez

Španska igralka Elena Pérez je razkrila, da je bila prva izbira mehiške producentke Carle Estrada za glavno vlogo v novi priredbi telenovele Moč ljubezni (El privilegio de amar), a so žal okoliščine poskrbele, da se je morala tej vlogi odpovedati. V nedavnem intervjuju za Tv y Novelas je Elena razkrila, da bi se njen prihod v mehiške telenovele moral zgoditi veliko pred telenovelo Tu vida es mi vida.

"Živela sem v Madridu, ko je Carla iskala glavno igralko za njeno novo priredbo telenovele Moč ljubezni. Prvo avdicijo sem opravila v Španiji, na drugo pa sem bila povabljena v prestolnico Mehike. Tako sem pripotovala v Mehiko. V času božičnih praznikov sem se leta 2019 vrnila v Španijo, kjer sem spakirala svoje stvari in se poslovila od družine," je razkrila Elena, ki na mehiških televizijskih zaslonih trenutno navdušuje z vlogo mlade zlobnice v telenoveli Tu vida es mi vida.

Celotne priprave na projekt so potekale brez težav, vendar se je nekaj zgodilo, zaradi česar je svoje delo opravila le delno. "Januarja smo pričeli snemati, a so se stvari kaj hitro pričele zapletati zaradi pandemije in projekt je bil odpovedan," je priznala Elena.

Za Eleno pa se vse ni zaključilo tako slabo, saj je v Mehiki uspela navezati stike, s pomočjo katerih si je priložnosti izborila v drugih projektih. "Vsem slabim stvarem navkljub sem takrat spoznala osebo, ki je danes moja menedžerka in mi je pomagala poiskati nove projekte, kakršna je telenovela Travesuras de la niña mala," je dodala.

V priredbi telenovele Moč ljubezni (El privilegio de amar) je bila zbrana izvrstna igralska zasedba, med katero so izstopala imena, kot so Lucero, Mariluz Bermúdez in Aarón Díaz. Še zdaj ni znano ali bodo projekt znova obudili v življenje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar