nedelja, 17. marec 2024

Angelique Boyer je včeraj praznovala 20 let kariere!

Foto: Instagram Angelique Boyer

Včeraj je posebno prelomnico na svoji poklicni poti praznovala mehiška igralka francoskih korenin, Angelique Boyer. Praznovala je neverjetnih 20 let kariere, med katero se je udejstvovala v veliki meri na televizijskih zaslonih, pa tudi v gledališču in velikih platnih. Ob tej priložnosti ji je srčni izbranec Sebastián Rulli namenil posebno izjavo na Instagramu, kjer je zbral fotografije najbolj pomembnih vlog v njeni karieri, vse skupaj pa je pospremil z dolgim sporočilom, v katerem ji je čestital za njene dosežke.

"Čestitam ljubezen moja! Angelique, danes je poseben dan, ko praznujemo 20 LET tvoje IMPRESIVNE kariere. Še en dokaz tvojega neizčrpnega talenta in predanosti. Tvoja strast do tega, kar počneš, je očitna pri vsakem projektu, ki se ga lotiš, spoštovanje, ki si si ga prislužila s strani stanovskih kolegov in oboževalcev, je več kot zasluženo. Ljubezen moja ... naj bo ta 20. obletnica tvoje igralske kariere spomin na vsa življenja, ki si se jih dotaknila, in na vsa življenja, ki se jih še boš. Čestitam za dve desetletji veličastnih dosežkov! Še naprej segaj po uspehih in naj bo tvoja pot še naprej polna ustvarjalnosti, rasti, magije in predvsem več trenutkov, ki slavijo izjemen talent, ki ga imaš," je argentinski igralec zapisal ob zbranih fotografijah.


"Življenje moje, če mi ne bi povedali vi, sploh ne bi vedela! Kako lep dan, poln spominov na otroštvo, ki me predvsem navdaja s hvaležnostjo tistim, ki so mi pomagali uresničiti moje sanje," je med komentarji pod objavo zapisala Angelique, ki se očitno sploh ni zavedala, da praznuje okroglo obletnico svoje poklicne poti.

Angelique Monique Paulette Boyer Rousseau je igralkino pravo ime, ki je svojo priljubljenost med ljudmi dosegla predvsem s pomočjo prepričljivih interpretacij v telenovelah. V svojem življenjepisu ima več kot 10 telenovel, posnela je en film in sodelovala v štirih gledaliških igrah.

Pri nas smo imeli igralko priložnost spremljati v veliko njenih telenovelah, kot so Rebelde, Divje srce (Corazón salvaje), Teresa, Brezno ljubezni (Abismo de pasión), Vrtinec življenja (Lo que la vida me robó) in Sestrske vezi (Tres veces Ana). Zadnjo telenovelo je igralka posnela lani, in sicer El amor invencible, v kateri si je glavno vlogo delila z Danielom Elbittarjem in Danilom Carrero. Trenutno Angelique snema novo priredbo telenovele El extraño retorno de Diana Salazar, v kateri znova sodeluje s svojim srčnim izbrancem Sebastiánom Rullijem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar