nedelja, 10. december 2023

Zvezdnika telenovel sta se sprehodila do oltarja!

Foto: Caras México

Ko sta Michelle Renaud in Matías Novoa oktobra 2022 potrdila govorice, da sta zaljubljena, sta poleg svojega dobrega odnosa izpostavila tudi dejstvo, kako lepo sta se ujela njuna sinova, Marcelo in Axel, ki sta postala pomemben del njune, na novo ustvarjene družine. In čeprav so se že pred nekaj meseci pojavile govorice o skrivni poroki, sta jih oba zanikala. Zdaj je slavni par sporočil, da sta se sprehodila do oltarja v zelo intimnem obredu.

"Sva navdušena, živčna, srena. Jaz sem zelo navdušena. Zelo sem vesela, da sem se poročila z Matíasom," je Michelle razkrila za mehiško revijo Caras, v kateri sta novico celemu svetu sporočila v ekskluzivnem intervjuju.

"Tudi jaz sem srečen. Prisegel sem, da ne bom živčen. Toda bil sem živčen in sem precej zaskrbljen, a vesel, da sva si ljubezen obljubila pred številnimi ljudmi, ki jih imava rada," je na drugi strani dejal Matías.


Po besedah 35-letne mehiške igralke sta to slovesnost načrtovala razmeroma kratek čas in čeprav sta si želela večno zvestobo obljubiti v majhnem krogu najdražjih, sta na seznam dodajala vedno več gostov. Čim prej sta se želela sprehoditi do oltarja. "To je zabaven del, formalizirati najino zvezo, vendar je bilo vse hitro, tako kot tudi najin odnos. Oba z Matíasom sva mnenja, da dobro veva, kaj si želiva in ko pride pravi trenutek, brez obžalovanj narediva korak naprej," je dejala.

"Že prej sva se želela poročiti z manjšo slovesnostjo, z mojo in Michellino družino, a se je zadeva povečala. Takrat sva si rekla, da če že enkrat praznujeva svojo ljubezen, jo bova praznovala v velikem slogu. Ni bilo velike zabave, a sva praznovala z najbližjimi. Bila je zabava, kakršno sva si želela," je pojasnil Matías.

Michelle je razkrila, da že eno leto živijo kot družina, kot da bi že bila poročena. Zelo pomembno je tudi dejstvo, da se njuna sinova odlično razumeta, imata se za brata in sta ju že večkrat prosila, naj se poročita. "Poroka je nekaj, kar ne spreminja najinega razmerja. Najino ljubezen sva si želela proslaviti z najinimi najbližjimi. Ko mi je Matías dal prstan, mi je rekel, da bova proslavila najino ljubezen. Toda midva sva bila v mislih takrat že poročena. To ne bo spremenilo najinega razmišljanja, dinamike ali česar koli," je dodala.

Foto: Caras México

"Na nek način sva zapečatila to ljubezen in to družino. Ni šlo le za podpis. Za naju je to nekaj več, kot obljuba v vesolju," je omenil igralec.

Mladoporočenca si želita že kmalu razširiti družino. "Želiva si povečati družino, želiva si skupnega otroka. Zgodilo se bo, ko bo tako želelo vesolje. Še naprej bova skupaj uživala, stremela za istimi cilji in krepila to najino čudovito družino. Hodili bomo skupaj, z roko v roki," je dejal Matías.

Michelle si bo sedaj z možem razdelila obveznosti in se bo posvetila skrbi za dom, medtem ko bo on pridno opravljal službene obveznosti. "Matías ima nov projekt, nadaljeval bo z delom. Dom ne nastane samo od sebe, imava dva otroka, za katera mislim, da ju morava zdaj naučiti te nove dinamike. Čeprav že leto dni počnemo isto, razmišljamo o naraščaju, je družina zanju velika sprememba. Nekaj, kar sva dolgo iskala, zato vso energijo vlagava v ohranjanje najine družine in morebitnega naraščaja," je dodala igralka.

Ni komentarjev:

Objavite komentar