sobota, 2. december 2023

Podrobneje je spregovoril o svoji novi vlogi

Foto: Instagram Onur Tuna

Ljubitelji turških serij, ki dobro poznajo igralca Onurja Tuno, so navdušeni nad njegovim najnovejšim projektom, serijo Şahane Hayatım (op. prev. Moje čudovito življenje). Serija se je premierno pričela predvajati 1. novembra in velja za enega najbolj ambicioznih FOX-ovih projektov v tej sezoni.

Onur Tuna, ki smo ga že videli v akcijskih serijah in čigar uspeh dobro poznamo, je sprejel projekt, ker je verjel v scenarij. Igralec, ki v seriji nastopa v vlogi komisarja Mesuta, je povedal, da je scenarij zelo dobro napisan. "Ko sem prebral scenarij, sem takoj opazil, da je zadeva napisana, kot je treba, kronološko. Kriminalistično delo samo po sebi kaže, kako ljudje znotraj statusnih skupin živijo različna življenja in si zavidajo. Ko sem na celotno zgodbo pogledal iz druge perspektive, sem v zgodbi videl dve različni žanrski plasti. Na eni strani je izpostavljen kriminal, na drugi strani pa ljudje. To mi je bilo pri projektu najbolj všeč, zato sem tudi sprejel vlogo," je pojasnil.


Komisar Mesut je pravzaprav nekdo, ki je šel skozi iste procese, skozi katere gredo številni mladi v skoraj vseh državah. Študiral je psihologijo na univerzi Bogazici, za poklic policista pa se je odločil zaradi svoje obsedenosti s kriminalnim življenjem. Z drugimi besedami, razume se, da bo Onur Tuna svojim oboževalcem pokazal različne plati v liku Mesuta, ki je študiral psihologijo in se ukvarja s poklicem, v katerem je človeška psihologija v ospredju.

"Mesut je komisar, vendar je diplomant psihologije na univerzi Bogazici, ki se obsedeno zanima za kriminalno življenje. Je lik, ki je obseden z iskanjem resnice, ko sliši laž. Ni nekdo, ki bi se dobro razumel s svojo mamo in družino. Je oseva, ki je zavrnila eno življenje in se odločila biti komisar v drugem življenju," je 38-letni igralec na kratko opisal svojo novo lvogo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar