petek, 22. december 2023

Propadla razmerja Ane Brende Contreras

Foto: Instagram Ana Brenda Contreras

Ana Brenda Contreras je ena najbolj priljubljenih zvezdnic telenovel, hkrati pa je znana tudi po tem, da svoje zasebno življenje skrbno skriva pred očmi javnosti. V nedavnem intervjuju z Isabel Lascuraín za njen YouTube kanal je igralka spregovorila o stvareh, ki jih je doslej skrbno skrivala, vključno o zaročnih prstanih, ki jih je zavrnila, in o dejstvu, zakaj se je zdaj pripravljena poročiti z Zacaríasom Melhemom.

Ana Brenda je poudarila, da je imela v preteklosti pomembna razmerja in se je štirikrat zaročila, vendar se nikoli ni čutila dovolj pripravljene, da bi naredila še tisti zadnji korak in se sprehodila do oltarja. "Tega še nikoli prej nisem razkrila, ampak sem dobila štiri zaročne prstane. Ne gre za to, da sem ponosna ali se šalim, ampak sem v preteklosti imela pomembna razmerja. Večkrat se počutim neprijetno, ko ljudje rečejo: 'Če se ni poročila, je to z razlogom.' Res je, dame in gospodje, ker sem ženska, ki ima svoje cilje in trdo delam," je dejala.


Priznala je, da je zaradi neuspešnih razmerij obiskovala terapijo, kjer je našla jasne odgovore. Glede na navedeno je razumela, da prej svojih odnosov ni postavljala na prvo mesto in si tudi ni dovolila izbirati partnerjev. "To ni bila moja prioriteta, mislim, da v mojem življenju to ni bila moja prioriteta in končalo se je katastrofalno. Nisem iskala partnerjev. Vedno so moški pristopili do mene, me ogovorili, mi povedali, da sem jim všeč in še preden sem se dobro zavedala, sva že bila v razmerju. Toda nikoli jih nisem izbrala jaz, nikoli nisem izbrala nekoga, ki bi mi spodnesel tla pod nogami. Velikokrat sem pustila, da se mi ljudje približajo, ne slabi ne dobri. To se mi je zdelo najbolje zame, a mi ni šlo dobro," je pojasnila.

Za konec je priznala, da ji je njena kariera prav tako predstavljala oviro, kar se njenega ljubezenskega življenja tiče. "Prej so telenovele snemali devet mesecev na leto. Kako imeti fanta, ko pa devet mesecev preživiš na snemanju, približno 12 ur na dan, od ponedeljka do sobote? Položaj žensk je vedno sprejet drugače in nepošteno se zdi, da moški žensko zapustijo, ker veliko dela, če bi bila situacija obrnjena, pa bi me morale to mirno sprejeti," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar