sobota, 2. december 2023

Kot še nikoli prej je spregovorila o svojih odvisnostih: "Uživala sem droge, na določeni točki sem poskušala narediti samomor"

Foto: Instagram Esmeralda Pimentel

Slava že od nekdaj velja za dvorezen meč. So ljudje, katere slava osrečuje, drugim pa povzroči zmedo in opustošenje. Težko jo je obvladati, kar zelo dobro ve tudi mehiška igralka Esmeralda Pimentel. Včasih lahko igralce vidimo na vrhuncu njihovih karier, že kmalu pa so lahko brez prebite pare. To slednje je bilo za priljubljeno mehiško igralko tako težko, da je zapadla v odvisnosti, ki so jo pripeljale do samega roba, razmišljala je celo, da bi si vzela življenje.

Esmeralda je med pogovorom o podcastu svoje prijateljice Marimar Vega in Efréna Martíneza z naslovom El rincón de los errores prvič spregovorila o svoji temni preteklosti. "Šla sem skozi zelo svetle trenutke in nekaj zelo temnih: droge, poskus samomora, zlorabe, prejela sem tudi veliko ljubezni. Imam se za izjemno srečno osebo, a mislim, da se mora vsakdo izmed nas naučiti prositi za pomoč, ko jo potrebujemo," je priznala igralka.


34-letna igralka je pojasnila, da sta jo pomanjkanje denarja in toksično razmerje spodbudila k napačnim odločitvam v življenju. "Čas, ko sem prišla v stik z drogami, z odvisnostmi, je bil zelo temačen čas. Bil je trenutek, ko sem bila finančno na ničli, bila sem na dnu, potopljena v veliko teme, tudi v zelo strupenem odnosu. Droge sem morala pustiti, ker nisem imela več denarja, ker je name to grozno vplivalo, nisem mogla več snemati, na primer. Jaz sem zelo kategorična oseba, vedno hočem ali vse ali nič. Odvajanja se nisem lotila postopoma, ampak sem jih preprosto odrezala iz svojega življenja. Zatem se drog nisem več dotaknila," je presenetila s priznanjem.

Na srečo vse le ni bilo tako temačno, saj je Esmeralda našla moč, da se je odmaknila od tega temačnega sveta in ponovno zacvetela. "Bil je terapevt, ki me je vprašal: 'Od kje izvira tvoja potreba po drogah?' Povedala sem mu, da si želim čutiti, saj sem imela občutek, da sem se s pomočjo drog povezala z božanstvom. Takrat mi je rekel: 'Se želiš povezati z božanstvom? Pridi k meni domov tega in tega dne in imeli bomo slovesnost'," je razkrila.

Na srečo je ta ritual v Esmeraldi povzročil spremembo, ki je zaznamovala njeno življenje, saj je z njeno pomočjo končno lahko opustila uživanje drog. "Ritual je potekal celo noč, imeli smo le krajše premore za kavo. Zahvaljujoč temu ritualu sem videla, da imam možnost fizično občutiti vse te vrste občutkov in stopiti v stik z božanstvom, ne da bi uživala karkoli prepovedanega," je še dodala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar