ponedeljek, 18. december 2023

Po treh letih se vrača na Televiso

Foto: Instagram Salvador Zerboni

Salvador Zerboni se po treh letih odsotnosti vrača na Televiso, kjer bo s posebno (in najverjetneje krajšo) vlogo nastopil v najnovejšem projektu producenta Nicandra Díaza. Med intervjujem z Edenom Dorantesom je mehiški igralec spregovoril o svojem sodelovanju v telenoveli Golpe de suerte.

"Zatem, ko sem si privoščil prosto leto po številnih nastopih v različnih resničnostnih šovih, se znova vračam k temu, kar najraje počnem. Igram. Imel bom posebno vlogo v telenoveli Golpe de suerte," je dejal 44-letni igralec, o katerem se je v tujih medijih največ pisalo v preteklem letu zaradi njegovih kontroverznih izjav v času sodelovanja v Telemundovem resničnostnem šovu La casa de los famosos, v katerem je končal na drugem mestu.


Razkril je, da bo v zgodbi nastopil v vlogi brata lika, ki ga interpretira Sergio Sendel. "Dolga leta so me primerjali z velikim prijateljem po imenu Sergio Sendel, ki je odličen v interpretiranju zlobnežev. Nicandro Díaz je prišel do zamisli, da naju prelevi v brata, v prijatelja v tej telenoveli. Seveda oba nastopava v vlogah zlobnežev. Delo z njim je zelo zabavno, imava zelo intenzivne prizore, kot si lahko predstavljate, oba skupaj, kot brata, skoraj dvojčka," je pojasnil.

Foto: Instagram Salvador Zerboni

Telenovela se je na mehiških televizijskih zaslonih premierno pričela predvajati v mesecu oktobru, vendar se Salvadorjev lik v zgodbi doslej še ni pojavil. Ker se bo njegov lik že kmalu pojavil v zgodbi, je igralec na družbenih omrežjih razkril, kako bo videti njegov lik (fotografija zgoraj).

Salvador je spregovoril tudi o pridobljenih izkušnjah s sodelovanjem v resničnostnih šovih. "Za menoj je neverjetno leto. Zelo sem zadovoljna z vsem, kar sem dosegel v resničnostnih šovih, koliko ljudi sem spoznal in koliko ljubezni sem bil deležen, je skoraj nepredstavljivo. Tega si nisem nikoli predstavljal, ker 'zlobneži' na splošno nismo deležni velikega števila oboževalcev, tako da sem s sodelovanjem v šovih sedaj pokril tudi nekatera druga področja," je dodal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar