četrtek, 14. december 2023

Kaj je priznani producent povedal o (sedaj že) bivši snahi, Karol Sevilla?

Foto: Instagram Juan Osorio

Juan Osorio je priznani producent telenovel, ki je pod okriljem Televise ustvaril številne uspešnice. V nedavnem srečanju z novinarji je spregovoril o novi romanci njegovega sina Emilia, hkrati pa je udaril proti sinovi bivši punci Karol Sevilla.

Producent je zavzel svoje stališče do sinove nove zveze z manekenko Leslie Gallardo. "Veseli me, da je končno z osebo, ki ga res spremlja. Podpira ga, gre z njim ven, zato sem zelo srečen. Prej sem ga videl žalostnega, kar mi ni bilo všeč, a se nisem mogel vmešavati. Vedno sem govoril, 20-letni mladenič se bo zaljubil in imel izkušnje, kakršne smo vsi izkusili," je dejal.


Novinarji so producenta kar neposredno vprašali ali je s tem mislil na sinovo bivšo punco, prav tako igralko in pevko Karol Sevilla, na kar je Juan odgovoril s prav tako neposrednim 'da'. "Seveda, o kom drugem pa bi lahko govoril?" je potrdil domneve novinarjev.

Dodal je še, da Leslie Gallardo sprejema kot sinovo dekle, ker ga vidi srečnejšega. "Oseba, ki je z njim, ima drugačno mentaliteto in tudi moj sin se obnaša drugače. Sina vidim srečnega in to je najpomembneje, saj si kot oče želim le, da bi bil srečen in miren. Brez dvoma odobravam njuno zvezo," je še dodal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar