petek, 1. december 2023

Razkrila je, kakšen je občutek, ko prvič sodeluje s svojim možem v enem izmed projektov

Foto: Instagram Alexis Ayala

V zadnjih tednih nista praznovala le dejstva, da sta se drug drugemu za vedno zaobljubila tudi v verskem obredu, zdaj namreč praznujeta tudi prvi skupni projekt. Cinthia in Alexis sta v najboljšem obdobju svojega življenja. Dober mesec dni zatem, ko sta si v verskem obredu obljubila večno zvestobo, sta Alexis Ayala in njegova žena Cinthia Aparicio delila, kakšna je izkušnja sodelovanja v gledališki igri 'Las mujeres son de Venus y los hombres…¡Ni madres!'.

"Srečna sva, zadovoljna. Le zaploskam lahko Miguelu Brionesu in Cinthii," je 58-letni igralec dejal pred prisotnimi mediji na predstavitvi gledališke igre, katere producentka je njegova žena.

Tudi Cinthia je želela podati svoje mnenje o tej novi izkušnji, ko prvič sodeluje s svojim možem. "Srečna sva, a več kot očitno sem jaz bolj srečna, saj sem njegova šefinja, on je moj mož in vsak večer skupaj stopiva na oder. Da je Alexis sprejel to ponudbo, da se mi pridruži in lahko na oder skupaj stopiva kot profesionalca in kot zakonca je res lep občutek," je dejala.


30-letna igralka se je pošalila na možev račun, saj je v tem projektu njegova šefinja. "Kadar koli ga lahko odpustim, zato se mora lepo obnašati," je dejala.

Alexis se je ob tem nasmehnil in jo prosil, naj ga odpusti, a naj ga ne vrže iz hiše. "Všeč mi je, kar sta naredila Miguel in Cinthia, saj s svojim delom odpirata številna vrata. Odpirata mi vrata do dela, ki je vir zaslužka zame in za marsikoga drugega," je dejal zvezdnik telenovel.

Cinthia je razkrila, da dosedanje sodelovanje ni vplivalo na njun odnos, temveč jima je pomagalo, da sta si bolj blizu kot kdaj koli prej. "Mislim, da sva se veliko bolj povezala in mislim, da sem se od moža kot igralca veliko naučila. Prepričana sem, da nama dobro gre. Seveda je bilo nekaj trenj, a imava dobro komunikacijo, kar je pomemben ključ do uspeha," je zaključila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar