sreda, 27. december 2023

Razkril je, kakšen je njegov odnos z vodilnimi pri Televisi zatem, ko se je pridružil vrstam Telemunda

Foto: Instagram Danilo Carrera

Leto 2023 je bilo leto sprememb za Danila Carrero na poklicnem področju. Po dolgih letih, ko je bil eden izmed ekskluzivnih Televisinih igralcev, se je ekvadorski igralec septembra letos pridružil vrstam Telemunda. Danilo je v intervjuju za People en Español razkril, kako so potekala njegova pogajanja s Telemundom in kakšen je danes njegov odnos s Televiso.

Danilo, številne je presenetil vaš prihod na Telemundo. Kako je prišlo do tega?
Da, to nas je vse presenetilo. Tudi mene. Priti znova k delodajalcu, kjer sem začel svojo poklicno pot, je zame uresničitev sanj. Zame je najbolj pomembno, da lahko še naprej delam, medtem ko sem hkrati lahko tudi bližje svoji družini v Miamiju. Da lahko delam za Telemundo je res velik blagoslov. Pogajanja so potekala zelo hitro. Ko te pokličejo iz Telemunda, nimaš kaj razmišljati. Da je vse potekalo tako hitro je presenetilo tudi mojo družino, prijatelje, ki so danes zelo veseli zame in upam, da bo Telemundo še dolga leta moj dom.


Kakšno je ostalo vaše razmerje s Televiso? Kako so se odzvali vodilni, ko ste jim povedali, da bo telenovela El amor invencible zadnja, ki jo boste posneli zanje?
Televisa bo vedno prostor, ki mu lahko rečem dom. Je ena velika čudovita družina. Presenetil me je njihov odziv. Pričakoval sem, da bodo jezni, a je bilo ravno nasprotno. Veseli so bili zame, ker so vedeli, v kakšni situaciji sem se znašel, vedeli so, da bom zapustil Mehiko. Danes sem v rednih stikih s producenti Nachom Sado, Nincandrom Díazom, Juanom Osoriem, Rosy Ocampo in Silvio Cano. Z njimi sem največ delal in so moji prijatelji. Tudi ostali vodilni so mi že dali vedeti, naj se vrnem takoj, ko se konča moja pogodba s Telemundom. Sploh še nisem posnel nobenega projekta, ko me že hočejo nazaj. Kljub temu upam, da bo Telemundo naslednjih nekaj let predstavljal moj dom.

Kje se vidite čez naslednjih 5 oziroma 10 let?
Brez dvoma se vidim pri Telemundu, v vlogi igralca in producenta. Vidim se v snemanju serij za Telemundo, v prostem času pa bi pripravljal filme kot producent in igralec. Želim si preboja na ameriški trg. In čez 10 let se vidim ... 10 let je dolga doba, bomo videli če se bom čez 10 let še ukvarjal z igralskim poklicem. Morda bo to še vedno moje redno delo ali pa le občasno, saj bom svojo pozornost posvečal drugim stvarem. Zagotovim lahko, da bom čez 5 let še vedno delal za Telemundo, zanje bom kot igralec in producent pripovedoval zgodbe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar