torek, 19. december 2023

Presenetila je z razkritjem, da ni želela več sodelovati s produkcijsko hišo, ki ji je prinesla svetovno slavo

Foto: Disney

Karol Sevilla je svojo poklicno pot pričela že kot majhna deklica in eden izmed projektov, ki ji je pomagal doseči svetovno slavo, je bila Disneyjeva mladinska telenovela Jaz sem Luna (Soy Luna), v kateri je nastopila v vlogi radožive najstnice, ki se neumorno bori za uresničitev svojih sanj. Čeprav je bila danes 24-letna zvezdnica sprva navdušena nad projektom, je bila na koncu zelo utrujena zaradi vsega, kar je projekt terjal od nje. Iz tega razloga je sama pri sebi sprejela odločitev, da s produkcijsko ekipo Disney ne bo več sodelovala. Nato pa je dobila ponudbo za serijo Siempre fui yo, ki je pritegnila njeno pozornost.

Priljubljena igralka in pevka je v več intervjujih razkrila, da v času snemanj telenovele Jaz sem Luna (Soy Luna) vse ni bilo tako rožnato, kot se je zdelo na prvi pogled. "Brez dvoma mi je vloga v telenoveli Jaz sem Luna pomagala razpreti krila, razvila sem se kot igralka, pa tudi na glasbenem področju. V času snemanj sem doživela veliko lepih trenutkov, a me je vso dogajanje okoli tega projekta sčasoma utrudilo. Prišla sem do točke, ko nisem več prepoznala same sebe, ker sem se tako močno vživela v vlogo Lune. Povrhu vsega pa sem zapadla v močno depresijo, ko smo zaključevali zadnjo turnejo v sklopu tega projekta," je razkrila mlada igralka.


Zaradi vseh teh občutkov in težav si je Karol po zaključku projekta Jaz sem Luna (Soy Luna) vzela krajši premor, v katerem je poskušala ugotoviti, kaj si dejansko želi početi po velikem uspehu, ki ga je požela. Štiri leta kasneje so ji pri Disneyju ponudili glavno vlogo v seriji Siempre fui yo. Čeprav se igralka sprva ni želela vrniti k podjetju, si je kasneje premislila zaradi sporočila, ki ga bo ljudem prenesla s svojim likom. "Z Disneyjem nisem želela sodelovati v nobenem projektu več. Ko so se name obrnili s ponudbo za serijo Siempre fui yo, sem jih zavrnila, a so me prosili, naj si najprej vsaj preberem scenarij. Seveda sem prebrala scenarij in se takoj zaljubila v glavno junakinjo. Lupe je lik, v katerem sem res želela nastopiti, saj si nisem želela še ene vloge pridne deklice. Hotela sem stopiti v čevlje tršega, močnejšega lika. In to sem našla v Lupe. Lupe se ne zna smejati, ves čas je jezna, histerična je kot mala čivava, zato mi je bila všeč," je razkrila.

Kot kaže je Karol sprejela pravilno odločitev, saj je serija Siempre fui yo s prvo sezono postala ena najbolj gledanih znotraj spletne platforme Disney+, omenila pa je tudi, da bo v drugi sezoni, katere datuma premiere še nimamo, prisotne več introspekcije likov, ki se bodo podali na novo pustolovščino. "Zaupala vam bom nekaj, česar sploh ne bi msela. V drugi sezoni nas bo zgodba vse popeljala na otok, kjer bomo pisali in skladali pesmi, a se bo vse spremenilo v pravo katastrofo ob izgubi pomembne ogrlice. Več vam res ne smem izdati, vendar morate gledati drugo sezono, ker vam bo brez dvoma zelo všeč," je razkrila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar