ponedeljek, 5. februar 2024

Zvezdnica telenovel je razkrila, zakaj se je znašla na invalidnem vozičku

Foto: Instagram Victoria Ruffo

S strani oboževalcev oklicana kraljica telenovel je nekaj dni po tem, ko je izvedela, da bo postala babica, da ima zdravstvene težave. Čeprav je Victoria Ruffo priznala, da je zelo vesela, ker bo njen sin José Eduardo Derbez postal oče, je na drugi strani razkrila, da se sama sooča z zdravstvenimi težavami.

Victoria je priznala, da že sledi ustreznemu zdravljenju, saj se želi izogniti obisku operacijske sobe. "Leto začenjam dobro, v družbi zdravnikov, saj grem v kratkem na pregled. Zdravnik mi je povedal, da sem že imela eno kilo, dali so mi zdravila. Na sečo sem bolje in me ne boli več tako zelo," je pojasnila igralka, ki zaradi težav uporablja invalidski voziček.


Spomnimo, da Victorijine težave trajajo že nekaj časa, saj so mediji igralko na invalidksm vozičku ujeli že julija lani. "Ne poskušam vas prestrašiti, vendar imam tri ledvene kile in tri vratne kile, zaradi česar skoraj ne morem hoditi," je takrat dejala.

Igralka doslej ni razkrila ali se zaradi zdravstvenih težav poslavlja od igralskega poklica, toda jasno je, da jo le te zadržujejo stran od njenega dela, saj je od druge sezone telenovele Corona de lágrimas nismo imeli priložnosti spremljati več v nobenem projektu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar