četrtek, 1. februar 2024

Thalía je zaradi redke bolezni, ki so ji jo diagnosticirali zdravniki, zapadla v obup

Foto: Instagram Thalía

Mehiška igralka in pevka Thalía je pred kratkim razkrila, da se spopada z boleznijo, ki jo je travmatizirala. Sodeč po njenih besedah, so ji zdravniki diagnosticirali disgevzijo, zaradi česar je v velikih skrbeh. "Travmatizirana sem, pravkar so potrdili, da imam disgevzijo. To je sprememba okusa s stalnim okusom soli, kovine in tega ne morem nehati čutiti," je razkrila v videoposnetku, ki ga je objavila na TikTok-u.

52-letna zvezdnica je razkrila, da se najmočnejši simptomi pojavijo po jedi, zato poskuša uživati več tekočin. "Piti poskušam odo z limono, stvari s kisom, stvari z veliko soli. Čudno je, ker je moj voh popoln, vonjam vse. Ko jem, mi je vse dobro, ko pa neham jesti, imam ta stalni okus v ustih, ki ne mine in ne mine," je podrobneje pojasnila.


Igralka je tudi razkrila, da so ji zdravniki povedali, da lahko to stanje traja mesece ali leta. "Pravijo, da lahko traja mesece ali morda leta. Jaz se tega ne grem. Prosim, povejte mi, če trpite za disgevzijo, ker želim vedeti več o tej bolezni," je dejala.

Bolezen bi lahko bila posledica korona virusa ali kakšne ledvične bolezni, je komentirala nekoč velika zvezdnica telenovel.

Ni komentarjev:

Objavite komentar