četrtek, 22. februar 2024

Najstarejša hči Gabriela Sota je zaljubljena

Foto: Instagram Gabriel Soto

Prvorojenka Gabriela Sota in Geraldine Bazán, Elissa Marie, je pred kratkim dopolnila 15 let in dekle je sveže zaljubljeno. Na novico se je že odzval oče mlade nadobudne igralke, ki je z mediji spregovoril o njenem razmerju.

"To je del življenjskega procesa. Biti moramo odprti na vse, dokler je Elissa srečna. Kot vsak starš seveda tudi jaz postavljam določene meje. Čeprav ji ne dajem ravno popolne svobode, skrbim za to, da je dobro, da se dobro počuti. Dajem ji potreben prostor, da se počuti udobno in srečno," je priznal priljubljeni igralec.

Kot je Gabriel razkril mehiškim medijem, je fant njegove hčerke športnik. "Je družinski prijatelj, moj nečak je njegov najboljši prijatelj, je športnik. Dokler so pozitivni ljudje, jih bom vedno podpiral," je razkril.

Kasneje se je igralec pohvalil tudi z dobrim odnosom, ki ga ima s svojo hčerko. "Hvaležen sem za komunikacijo, ki jo imam s svojo hčerko. Z Elisso imava posebno povezavo, z Mirando tudi, vendar je Elissa že v letih, ko je komunikacija osnovna in temeljna. Govoriva že o stvareh, ki se v določeni meri tičejo odraslih," je omenil.

Za konec je dodal, da je ponosen nanjo in na vse, kar je dosegla v svojih 15. letih. "Ko je dopolnila 15 let in smo jo šli proslavit, in je prišla iz svoje sobe vsa naličena, prisežem, da so mi iz oči pritekle solze, rekoč 'moj otrok je zdaj dama'," je zaključil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar